Koleksi Gambar Perkahwinan Irma Hasmie dan Reza Shah Azmeer

Alhamdulillah. Irma Hasmie yang telah berhijab selamat bernikah dengan suasana Islamik dan penuh dengan adat-adat yang baik. Semoga Allah memberkati kedua-dua pengantin dan di berkati Allah sehingga ke Akhirat..Ameen

Sesungguhnya jodoh itu adalah rahsia Allah s.w.t. Setiap manusia telah ditetapkan jodohnya dari awal lagi dan manusia tidak mampu menghalang jodoh yang telah ditetapkan oleh-Nya. Artis, Irma Hasmie yang dahulunya berkasih dengan Nabil Raja Lawak hari ini telah selamat diijabkabulkan dengan jodohnya iaitu Reza Syah Azmeer.

Dengan sekali lafaz pasangan ini sah menjadi suami isteri pada tanggal 29 Jun 2012. Pada sekitar pukul 3.40 petang tadi pasangan ini sah dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan sendiri, Ibrahim Othman. Berikut adalah koleksi gambar sekitar perkahwinan Irman Hasmie dan Reza Syah Azmeer. Semoga jodohnya kekal sehingga akhir hayat.


Artikel Menarik Lainnya



6 comments:

Que Achmad said...

Selamat Pengantin Baru jugak buat Mohd Farid Ismail.... pd ari ni...

Kaki Sembang said...

yealaa..selamat pengantin baru buat Farid

babycomel said...

cantiknya dia, suka kat irma..

BEN ASHAARI said...

aku ????

Que Achmad said...

ok ok, selamat pengantin baru jugak buat BEN ASHAARI... Nak jugak :) hurmmmmm

Kaki Sembang said...

Ben bukan dah lama nikah ke..selamat pengantin senior tuk ben

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.