Amukan gila babi





SEREMBAN - Perebutan wanita dipercayai motif utama sekumpulan 30 lelaki bersenjatakan parang mengamuk dengan memecahkan cermin dan merosakkan 28 kereta di Rumah Pangsa Lobak, di sini, pada 22 Januari lalu.

Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azlay Kamaruddin berkata, hasil siasatan mendapati, lelaki bernama Mani yang dicari dipercayai melarikan diri dengan teman wanita salah seorang daripada kumpulan lelaki berkenaan.

“Disebabkan tidak berpuas hati, mereka mengamuk memecahkan cermin kereta penduduk di kawasan berkenaan.

“Pihak polis masih mengesan pasangan kekasih terbabit bagi membantu siasatan,” katanya.

Menurutnya, pihaknya juga telah menahan 15 lelaki berusia 22 hingga 35 tahun di sekitar daerah ini, kira-kira jam 5 pagi sehari selepas kejadian.

“Seramai 12 daripada mereka bagaimanapun dibebaskan dengan jaminan polis dan tiga lagi dipercayai dalang utama masih ditahan,” katanya.

Sinar Harian sebelum ini melaporkan, sekumpulan 30 lelaki bersenjatakan parang mengamuk dengan memecahkan cermin dan merosakkan 28 kereta di rumah pangsa berkenaan.

sumber: Sinar harian 








budak-budak sekarang ini sikit-sikit nak mengamuk. Perkara kecil jek dah boom..ingatkan lawan yahudi ka apa..nie pasal berebut awek jea..kikiki.... yang jadi mangsa kereta penduduk kampung..ingat harta mak bapak
korang punya ker..ptuihh..emosi laa plak aku nie..sory...hehe..

kalau berebut pahala ok jugak nie berebut awek..patut laa awek dia lari pun..pakwe dia gengster..kikiki..mangkuk nie pun satu punya laa ramai lagi awek kat dalam dunia nie..haha..aku rasa korang nie terpengaruh dengan cerita tamil nie..kahkahkah..bodo punya orang Nang bokinang

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Anonymous said...

jange kuat ngat.. keno pukul ke

Kaki Sembang said...

haha..pok nik pok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.