Kucing Terkecil Di Dunia - Peebles


Ciptaan Allah melebihi fikiran Manusia yang serba kelemahan ini,  Begitulah hebatnya kehebatan ciptaan Allah di dunia ini. Kali ni, seekor kucing paling kecil di dunia telah ditemui.
Kucing yg comel ni adalah yang terkecil didunia, namanya “Peebles“. Kalau dilihat mungkin seperti anak kucing biasa tapi sebenanya Peebles berusia 2 tahun.
Peebles menjadi sebegini adalah disebabkan oleh masalah genetik yg membantutkan tumbesarannya. dengan ketinggian hanya sekitar 15.5 cm dan 49 cm panjang, kucing terkecil dunia  diiktiraf  oleh Guiness World Book Of Record. Aku ada 2 ekor..korang ada..kikiki




Artikel Menarik Lainnya



4 comments:

Que Achmad said...

ada 2 ekor, deme sippang kat mane? xpenah tgk pun? kikikikiki.... ke deme sippang dlm mulut ike kelisa? kikikiki

babycomel said...

tak tau pun kucing ada spesis kecik camtu.. err, kita takut kucing tapi sayang hamster ;)

Kaki Sembang said...

ade letak dlam peti..kan kucing amerika

Herma Julianny said...

comel sangat la kucing ni....>_<!!!
tapi sukar dipeluk la, kecik sangat.
huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.