Kete Que Achmad ke ni?

Asslamualaikum..apa pandangan deme tentang gambar nie...kalau orang x menghina kita jangan kita menghina diri sendiri lak kan..apa-apa hal hormati la orang lain kalau kita nak orang hormati kita..nak hormat orang bukan tengok sebab dia kaya, tingginya pangkat, tapi hormat laa seseorang yang berilmu dan beramal dengan ilmunya..aduyai kalau mcm tu ambe x termasuk dalam golongan kena hormat laaa..kikiki...satu lagi kereta Nissan Sentra nie macam kenal jek..haha

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Que Achmad said...

bkn, CCN86 ada bodykit.... tu kete WanZul tu, kikikikiki

tang OKU tu betul doh tu, tepat sekali, kikkkiki... zalim molek entri ni.... mana tajuknya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.