Belah Lidah, Pasang Zip Untuk Kepuasan Bercium Dan Gambar Berfesyen Kaum Sesat..hehe

Assalamualaikum pembaca yang budiman..ambe tengok skrg nie budaya berfesyen di kalangan pemuda pemudi Malaysia dan dunia sudah menjadi trend..Islam tidak mengharamkan untuk berfesyen, korang nak pakai apa pun janji tutup aurat dan tidak mengubah ciptaan Ilahi seperti gambar di atas...apa pandangan korang tentang gambar diatas?...haha gilakan, manusia bila dah hilang pedoman macam tu laa jadinya...dah macam natang dah ambe tengok..kahkah

Published with Blogger-droid v2.0.6

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Herma Julianny said...

dah elok2 ciptaan Tuhan...
tapi diubahnya pula..
kan ke menyakitkan diri je buat mcm tu..
huhu..

Kaki Sembang said...

dah mcm bodo jea buat cmtu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.