Cara Membuat Telur Berwarna-Warni-Sempoi

Mula-mula panaskan telur k-biar masak dalam suhu bilik..kahkah




Pecahkan sebiji demi sebiji-ikut mu laa nak pecah berapa biji pun..jgn pecah kepala dah laa..pastu


mu sediakan pewarna-yang paling baik dan kekal cat rumah...pastu


Amik cat tadi letak atas sudu titik kan secukup rasa kt telur kita retakkan tadi dalam plastik yang akan kita bungkus- pastu


Dalam setengah jam atau lebih korang bukak laa dan basuh dah basuk korang kopek laa telur tu..kikiki dah mcam chef dah aku.


 Siap dan boleh makan..kikiki ( Sesuai tuk majlis kwen lerr )


Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Anonymous said...

menarik. (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.