Gambar Yang Pelik-Pelik

Petang-petang camnie, sambil pekena goreng pisang panas- jom release tension tengok gambar-gambar pelik....
Ini adalah suku kaum Anan di Afrika, siapa yang lebih panjang tengkuknya dia akan dilantik menjadi ketua, manakala bagi kaum wanita pula merekalah yang paling cantik..teruknya muka dah macam zirafah daa...hehe
Ini adalah suku kaum Pondan yang paling comel..kahkah jumpa memang kena sebat kat aku jea..
Lagi Gambar Menarik ( Klik Di sini )
Ini adalah suku kaum kambing pada zaman jahiliyyah dan meminati muzik padang pasir...
Mempunyai masalah Tumor otak..akibat hormon yang tidak stabil- Semoga beliau sembuh dari penyakitnya..
Lidah yang flaksibel- korang ader..

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Herma Julianny said...

eh...
kesianlah org yg ada tumor otak tu...
semoga dia cepat sembuh..
huhu...
lidah fleksible mcm tu...
x pandai... T_T

Kaki Sembang said...

pondan tu x berkenan ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.