Lelaki Menjalani Pembedahan Tukar Muka Menjadi Anjing



Anjing dan Babi adalah najis Mughalazzah yang diharamkan umat Islam menyentuh..Apa pandangan korang melihat Transformasi Mamat Sewel di atas menukar muka menjadi anjing secara kekal..aku tengok dunia sekarang nie dah kembali kepada zaman yang tidak bertamadun..apa korang  boleh pikir dari muka yang hensem menukar muka kepada Anjing dengan menjalankan pembedahan kosmetik secara kekal..itu satu hal, lagi satu aku x puas hati kenapa laa ada doktor yang sanggup buat pembedahan..nak kate bodo jadi doktor..nie bukan bodo tapi buta kayu..nie lah manusia asik mengejar glamour dan kekayaan sanggup membelakangi sifat tabie manusia..kalau pegang anjing kena samak, kalau pegang malaun nie macam mana lak hukum? nanti aku tanya Ustaz Azhar..

Artikel Menarik Lainnya



5 comments:

roym as said...

macam2 perangai manusia..

babycomel said...

betul ke ni?? gila apa buat cmtu. tak pham sungguh nape ada orang otak tu tak betul sampai camtu.. ish,ish

Kaki Sembang said...

kejadian berlaku di Amerika Latin..

Herma Julianny said...

Hmm..
dah diberi akal,
tak pandai guna...
dah diberi fizikal yang sempurna,
nak jadi anjing pula..
aduhai...

Kaki Sembang said...

Anjing giler..anjing tgk geleng kepala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.