Libasan Maut Dari Wanita Yang Bertudung - Sukma Pahang

Pesta Sukan Sukma di Pahang sedang berlangsung sekarang- tapi yang menarik perhatian ambe berkaitan sukan Sepak Takraw Wanita,  Pasukan sepak takraw Pulau Pinang mengenakan pakaian yang menutup aurat dan berjaya ke peringkat akhir.

Mereka berjaya membuktikan dengan menutup aurat pun boleh bersukan, kerana sukan tidak diharamkan dalam Islam malahan dituntut agama. KE GUANE..


Bagi ambe la, pokok pangkal nak tutup aurat atau tidak atas diri masing-masing. Nanti kalau kena bakar dalam Neraka jangan duk salahkan Allah..salahkan diri sendiri..hehe..member ambe tingkat 7 pun nampaknya dah tutup aurat..Alhamdulillah slow2 k..lepas tu Istiqamah..hehe

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Mahanim Suraya said...

takda halangan untuk bersukan walaupun menutup aurat dgn sempurna. yg tak tutup aurat tu alasan semata-mata.

Anonymous said...

yup...betudung bukan halangan untuk bersukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.