Mumia Wanita Berusia 500 Tahun Di Korea Selatan



Satu mumia wanita berusia 500 tahun, dipercayai isteri seorang pegawai tertinggi kerajaan semasa Joseon Dynasty, telah ditemui di Korea Selatan, bersama dengan beg tangan dan pakaian yang masih elok.

Ambe pun konpius jugak pasal kajian sains nie, betul ke idak x tahu pasal 500 tahun, ntah2 baru 100 tahun saja jea nak tunjuk hebat..

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Herma Julianny said...

heheh..
mcm manalah diorang boleh tau ek?

Kaki Sembang said...

pasal dinasour pun mcm2 versi..kalau dah manusia sikit sgt jea Ilmu Allah bg..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.