Untuk Mengubati Penyakit Asma, Orang Di India Menelan Ikan Hidup-Hidup

Ribuan pesakit kelihatan berada di wilayah selatan India untuk mengubati penyakit asma mereka. Para pesakit tersebut siap menelan hidup-hidup ikan tuna yang sudah dilumuri dengan ramuan ubat rahsia.

Beribu-ribu orang berjalan menuju Hyderabad setiap bulan Jun untuk melakukan rawatan yang ditawarkan oleh keluarga Goud secara percuma betul-betul di hari yang dipilih oleh para ahli perbintangan.

Keluarga Goud mendakwa bahawa mereka mendapatkan ramuan rahsia tersebut dari orang Suci Hindu sekira 170 tahun yang lalu. Mereka menolak permintaan doktor yang meminta ramuan tersebut, dengan alasan bahawa orang suci tersebut memberi amaran bahawa keajaiban ramuan tersebut boleh hilang jika diperjualbelikan.

Seperti dipetik Straits Times, setelah para pesakit menelan ikan tersebut, mereka diwajibkan untuk diet selama 45 hari.

Mereka dilarang memakan 25 jenis makanan, seperti daging kambing, gula putih, mangga kering dan bayam. Mereka juga tidak dibenarkan makan makanan yang digoreng dan menjalankan rawatan selama dua tahun. Sumber: tabekpuang.
P/S:  Kita org Islam jgn duk cuba lak, kalau Asma pergi Hospital jgn duk cari Tok Sami- Syirik Boh..haha

Artikel Menarik Lainnya



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.