Akhir Zaman - Cinta Tragik: Lelaki Thai Sanggup Kahwin Dengan Mayat Teman Wanita..


pengantin lelaki tu nama nya Chadil Deffy, 28 tahun dan teman wanita dia yang mati tu bernama Sarinya Kamsook, 29 tahun memang dah rancang nak berkahwin tak lama lagi..Namun, nak di jadikan cerita, berlaku satu kemalangan yang menyebabkan kematian teman wanita nya itu sehari sebelum majlis perkahwinan berlangsung.

Kadang-Kadang ambe tengok sedih jugak laa mamat tarbus nie..haha..tapi kita orang Islam jangan duk ikut perangai lagu nie..kalau dak jadi bodo..setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati...jadi, redha sahaja dengan ketentuan Allah..





Sumber

Artikel Menarik Lainnya



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.