Bakal President Amerika Seorang Hantu Zombie - Seram

Pilihanraya sesebuah negara sememangnya penting dalam penyusunan semula struktur pemerintahan sesebuah kerajaan..Lazimnya, bagi calon yang ingin bertanding kerusi dalam pilihanraya, syarat yang paling penting sekali adalah, mereka mestilah seorang manusia..Namun, di Amerika Syarikat, telah wujud calon pertama dari kalangan 'mayat hidup' atau lebih dikenali sebagai "zombie"..Nak tahu sama ada calon ni betul-betul zombie atau bukan, meh baca kat bawah ni..
Bahang pilihanraya calon Presiden semakin hangat di Amerika Syarikat. Pada minggu ini, Barack Obama, calon Parti Demokrat dan Mitt Romney, calon Parti Republikan akan disertai oleh seorang calon lain. Kali ini beliau akan mewakili golongan mayat hidup.

Calon tersebut yang mempunyai nama yang unik iaitu Zombie, secara rasminya akan turut serta dalam bertanding sebagai calon Presiden Amerika Syarikat. Pilihanraya pada tahun 2012 kali ini akan menjadikan suasana menjadi lebih menarik berikutan penyertaan calon yang berasal daripada San Diego ini.

Zombie bersama dengan 'isteri manusianya', Patti Morgan Zombies akan turut berkumpul lawatan pra-pilihanraya di negera ini. Dengan membawa imej zombie, beliau akan melawat enam bandar utama termasuk Tampa dan Charlotte, di mana beliau akan menyampaikan mesej mengenai zombie di Kongres Republikan dan Demokrat.







Hebat aura si Zombie ni, sampai penyokong pun sanggup make up jadi zombie jugak..

P/S : Aku Ingat x wujud Pengundi Hantu nie, Arini mmg aku btul2 konpem mmg wujud pungundi Hantu Zombie..hee

Sumber: Sochai..

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Herma Julianny said...

eeee....gila kah...
seram la.....

Anonymous said...

gila laa manusia nie..Akibat x ikut Al-Quran..Zombie pun amik calon..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.