BIAR KITA KALAH, ASAL KALAH BERMARUAH!!

Kecewa? Kenapa perlu kita kecewa jika Hero Badminton kita, Datuk Lee Chong Wei terpaksa tunduk kepada Lin Dan dengan kekalahan yang nipis. Itu semua bukan salah beliau dan bukan juga salah sesiapa.
Kepada Datuk Lee Chong Wei kami tidak pernah salahkan anda. Walau kalah bagaimanapun kami tetap menyokong usaha anda bagi percubaan mengharumkan nama negara di dunia.
Syabas dan Tahniah walau kurang bernasib baik.
tapi ada jugak dengar cerite, badi kalah Chong Wei sebab kehadiran Rosmah Mansor..hehe Aiish mengarut laa...Semuanya ketentuan Ilahi..Rosmah pi sana nak g Shopping kot..Wallahualam...

Artikel Menarik Lainnya



5 comments:

Anonymous said...

Si GAY ni wat fitnah lagi. kenapa perlu petik mana Datin Rosmah yang tak bersalah dalam hal ni. memang dasar GAY suka memfitnah

Anak Kedah said...

KAHKAHKAH...kesian ekau admin...asyik kena maki saja..

pssst admin...aku rasa anon diatas adalah KAK MAH, kes tu dia marah giler...giler kentang blog ekau KAK MAH baca. KAHKAHKAH www.anakkedah.com

Kaki Sembang said...

org giler jgn dilayan..dia layak sembang dengan org giler jea..haha..sikit pun ambe x heran..hahahaha

roym as said...

aku support mu kakisembang...jgn kate aku gay pulok..hahahahhaha

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.