Dunia Akhir Zaman - Kemaluan Pun Kena Curi ( Baca )

Inilah pertama kali dalam hidup ambe dengar berite banggang cmnie..haha...dunia dah Akhir Zaman nie macam-macam perkara pelik berlaku..Selama nie ambe pernah dengar orang curi emas, berlian..haha Namun, amat malang bagi seorang lelaki ini apabila zakarnya dicuri ketika sedang tidur..Nak tahu cerita dengan lebih lanjut, meh baca kat bawah:

Fei Lin, 41, seorang penduduk Niqiao, kampung di wilayah Zhejiang China, sedang nyenyak tidur apabila pencuri memecah masuk ke biliknya. 

“Mereka meletakkan sesuatu di atas kepala saya dan menarik seluar saya, dan kemudian mereka melarikan diri,” kata Lin. “Saya begitu terkejut, saya tidak berasa sesuatu. Kemudian saya melihat diri saya berdarah, dan zakar saya telah hilang. 

“ Polis tempatan percaya bahawa penyerangnya mungkin lelaki lain yang cemburu kerana Lin mempunyai hubungan dengan wanita tertentu. Walau bagaimanapun, Lin berkata bahawa dia tidak mempunyai hubungan dengan wanita lain. 

Polis telah cuba mencari bahagian yang hilang itu, tetapi tidak berhasil. Malah pencuri terbabit sudah tidak dapat dikesan, tetapi polis berkata mereka masih berterusan memburu.

Sumber: JomBerita

P/S: Lain kali nak tido kena pakai cawat besilaa..Umat Akhir Zaman..hehe

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

www.QueAchmad.com said...

Ni dengki khianat punya pasal la ni, lagumane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.