Ustaz Azhar Dituduh Bodoh Bahalol--Aduyaiii

Bagaimana seorang yang tidak faham tentang agama boleh mengutuk orang sesuka hati, lebih-lebih lagi seorang pendakwah. Bodoh, bahlol perkataan ‘manis’ daripadanya.

Rupa-rupanya dia tidak faham perumpaan dan contoh yang ustaz Azhar Idrus berikan. Oleh itu kalau tak faham, kenalah bertanya. Jangan mengutuk dan menunjukkan kebodohan diri sendiri.

Satu pesan untuk cik adik ni…lebih baik diam..baru orang x thu bahawa kite nie bodo..

P/S: Kisah ini sudah lama di Postkan Kt FB, sekadar renungan bersama..

Artikel Menarik Lainnya



5 comments:

babycomel said...

kesian, kesian kat budak tu

www.QueAchmad.com said...

Mmg jenis bodoh bahalul budak tu, jahil 2k

Anonymous said...

memang bodoh budak2 ni. bersetubuh tu dah kire zina, dah tentu berdosa besar. dan dah tentu haram. yg cuba dikongsikan bukan mengenai zina, berkenaan berdua2an tanpa zina samada boleh atau x. agak2 la, selera x dorg ni nak buat zina depan2 mahram mereka? sedangkan bila dah kahwin sekali pun, org malu nk bersetubuh depan keluarga. ni kan pulak sblm berkahwin. sbb tu kehadiran mahramnya akan membataskan perlakuan zina. tp kalau dah bodoh, susah gak nak terangkan walaupun kita cuba terangkan dgn cara pling ringkas dah mudah difahami.

Anonymous said...

Aku menyampah tgok ustaz azhar..boDoh.bajet baikk.....

Kaki Sembang said...

ko nie anon ngn ulama ko menyampah..ko nie msti asal keturunan bangang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.