Budak Sekolah Menengah Perempuan Bergaduh Ala Tomoi ( Video )..

Sekolah belum habis,dah gaduh rebut laki.Serupa laki tu milik sah dia.Memang budak sekolah sekarang macam ini ke?.

Aku x tahulah kenapa sejak akhir-akhirnya banyaknya gejala sosial di kalangan pelajar sekolah, adalah kerana sistem yang ada sekarang tidak betul. x tahu laa aku.

pendapat aku lah sistem pelajaran harus ditukar menekankan Agama dan moral dalam membentuk sahsiah pelajar supaya cemerlang dari sudut pelajaran dan keagamaan dan satu lagi sangat tidak sesuai jika dibenarkan pelajar membawa telefon bimbit ke sekolah ini akan menyebabkan berlakunya perkara seperti ini, 3gp pun dah berlambak sekarang ini..wallahualam


Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Anonymous said...

Bini-biniku Gangster.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.