Dok Dang Nak Mikir Aku - Kerana Berebut Siaran TV Abang Sanggup Menikam Adik Sehingga Mati

Malam tadi aku tengok berita di TV9 dalam banyak-banyak berita teringat aku tentang abang menikam adiknya sehingga mati kerana berebut siaran TV. Aduh sedihnyalaa aku sepatutnya abang kenalah jaga keselamatan adik-adik, malaslah aku nak komen lagi..sedih bohh....

Satu lagi kalau tengok berita  TV9, memang cerita kt Terengganu jea laa..hehe...cuba korang perhati..teruk sangat kew?..x tau laa aku...jom layan berita nie....................
KUALA TERENGGANU – Perebutan siaran televisyen antara dua beradik di Kampung Telaga Papan, Kemaman malam kelmarin membawa padah apabila si adik ditikam mati oleh si abang.

Mangsa yang terbunuh dalam kejadian pada pukul 8 malam itu ialah Abdul Hisham Ahmad, 23.
Sebelum tragedi itu, Hisham dan abangnya yang berusia 37 tahun itu dikatakan sudah berselisih faham kerana berebut sebuah motosikal.

Pergaduhan itu bertambah buruk apabila dua beradik itu kemudian berebut siaran televisyen. Ketika bergaduh kedua-dua beradik itu kemudian bergelut menyebabkan si abang didakwa mencapai satu objek tajam dan menikam bahagian badan mangsa.

Isteri mangsa, Ruhil Amani Shaharuddin, 17, berkata, abang iparnya itu memarahi suaminya yang ketika itu sedang menonton televisyen kerana televisyen tersebut dibeli oleh abang iparnya.

“Ketika itu saya baru selesai sembahyang Maghrib dan saya lihat suami dan abang ipar bergelut. Saya kemudian minta tolong bapa mertua meleraikan pergelutan tersebut,” cerita Ruhil ketika dihubungi.

Berikutan itu, Ruhil memberitahu, bapa mertuanya, Ahmad Din, 59, yang semasa kejadian berada kira-kira dua meter dari tempat kedua-dua beradik itu bergelut memarahi abang iparnya.

Sumber: Kosmo

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

roym as said...

Tajuk dia buatkan ambe teruja nk klik...klik...klik..klikkk..klikkk

Herma Julianny said...

dah tua rupanya..
ingatkan masih remaja..
huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.