Erin Malek bertatu untuk tatapan umum bukan untuk disorok

“Mana ada orang buat buat tatoo tak bagi orang nampak. Saya buat tatoo mesti nak bagi orang tengok. Kalau buat tatoo tak bagi orang nampak buat apa buat tatoo.” -Erin Malek, Galaksi TV9
Erin Malek, pelakon yang semakin meningkat dewasa, mula popular apabila membintangi filem Tentang Bulan di bawah pengarahan Ahmad Idham.
 
Namun kebelakangan ini beliau semakin berani, yang terbaru pengakuannya menindik lidah dan juga bertatoo dalam rancangan Galaksi TV9..
 
Dalam rancangan itu, Erin mengakui dirinya menindik lidah dan juga bertatoo (tidak dinyatakan dibahagian mana). Namun dengan nada sinisnya, dia cukup berbangga memiliki tatoo.
Dulu kanak2..sekarang makin dewasa....

P/S: Dewasa apa macam nie, nie laa bila jahil berbicara punah ranoh masyarakat..x pe lah mungkin sebab kejahilan beliau. Pemimpin dan masyarakat hendaklah menasihati dan memberi contoh yang baik kepada beliau dan anak muda. Kalau Isteri pemimpin pun macam nie mcm mana nak betulkan rakyat?..Sama-samalah kita fikirkan.

Sumber: Ronyanuar.com
Ranking: 5

Artikel Menarik Lainnya



4 comments:

www.QueAchmad.com said...

Allah nk bolak balikkn ati manusia ni kejap je. Manalah tahu dgn doa kita smua, allah bolak balikkn ati budak ni utk berubah & brtaubat. Insyaallah

zorro said...

susah la kalau org bajet canek ni..suatu hari nanti bile dye kenal dunia, baru taw nak taubat..kompem gua kata..allahu a'lam

Anonymous said...

Sebenarnya xde kena-mengena pun dgn isteri pemimpin dan sebagainya. Pucuk pangkal ibu bapa, diri sendiri, dan keluarga...

NORA said...

ingt cantik sgt la tooe tatu n tindik lidah bagai.. sumpah buruk glr der.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.