Gadis 15 Tahun dirogol bergilir-gilir malam Merdeka

BALING - Ketika golongan seusia mereka sibuk mengejar cita-cita untuk masa depan, lain pula berlaku terhadap empat remaja berusia antara 13 sehingga 18 tahun, di sini yang direman tujuh hari setelah dipercayai merogol seorang gadis 15 tahun di Pasar Awam Kuala Ketil kira-kira 2.30 pagi, pada 11 April lalu.

Difahamkan mangsa dirogol lebih daripada lima orang secara bergilir-gilir mengakibatkannya terpaksa dihantar ke Hospital untuk rawatan lanjut.

Terdapat dua suspek yang masih bebas dan salah seorangnya daripadanya dipercayai tinggal di Sungai Petani.

Menurut sumber, gadis berusia 15 tahun itu dibawa oleh salah seorang rakan mereka dari Sungai Petani sebelum dia dirogol beramai-ramai.

Seorang daripada suspek telah dibuang sekolah dan terlibat dalam pengawasan Agensi AntiDadah Kebangsaan (AADK) kerana terlibat dalam penyalahgunaan dadah.

Sumber: Sinar Harian

 P/S: Macam2 budak zaman sekarang..Mak Ayah pun sama kawallah anak jgn bagi keluar malam.huh

Artikel Menarik Lainnya



4 comments:

Herma Julianny said...

gadis 15 tahun senang-senang je keluar malam eh??
saya dulu sampai 17 tahun tak berani nak keluar malam tanpa mak bapa.
dah belajar dan berjauhan dari mak bapa ni saya keluar dengan kawan-kawan.
itupun mesti telefon beritahu mak bapa dulu.
huhu..

Wellness, The Next Big Thing said...

semua perkara boleh berlaku semasa pemerintahan sekarang .... kecuali kita sama2 tukar kerajaan

Wellness, The Next Big Thing said...

kerajaan yg sedia ada tidak dapat membendung segala macam jenayah samada rogol. bunuh, culik, rompak dan sebagainya. dalam statistik cantik malaporkan kadar jenayah telah turun tapi duduk dalam kereta pun boleh kena tembak ... tukar saja kepada kerajaan baru

Anonymous said...

wah cakap senang,,, tukar kerajaan masalh rogol boleh bendung?HELLO ORG TUA ...buta ke hapa? ke bebal sangat nak mampus???
masalah nafsu manusia smpi akhirat pon susah nak bentuk laa
tmbhan ,mcm la dgn tukar kerajaan, dpt ganti dgn yg lebih baik!! heloo? bukak mata sikit, pemimpn pembankang tu lagi byk masalah moral.. Sorg ANAK DERHAKA,sorg 2 kali kes liwatt, byk org kes khalwat ==""

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.