Gila La Weih - Bangga Hilang Dara

Mereka golongan terpelajar dan menuntut di institusi pengajian tinggi (IPT), malangnya akhlak masing-masing amat rendah apabila aktif mengamalkan seks bebas, malah bergabung mewujudkan seolah-olah satu kelab bagi merancang kegiatan tersebut.

Tanpa mempedulikan dosa dan masa depan, kumpulan siswi berusia 19 hingga 21 tahun itu tidak ingin melihat ada ahli kumpulan mereka yang masih dara.

Malah, sesiapa yang masih dara akan dipecat ‘keahliannya’ atau tidak layak menyertai kelab itu dan dianggap sebagai kolot atau kekampungan.

Akibatnya, seorang daripada siswi yang pernah menjadi ahli ‘kelab tiada dara’ itu kini menanggung derita kerana disahkan doktor dijangkiti virus HIV berikutan terbabit kegiatan seks bebas.

P/S: Apa agaknya akan berlaku  kat negara kite jika terus perangai mcm nie- Remaja sekaranglah yang akan mencorakkan masa akan datang...Sapa harus dipersalahkan?

Sumber

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

Anonymous said...

dasat org zaman la ni

Herma Julianny said...

hmmm...
kesian tengok diorang ni...
dah jauh tersasar..
saya takut nanti Tuhan turunkan malapetaka..
huhu..

Anonymous said...

Selagi masih ramai yg mengingati Allah, insyaallah tiada malapetaka yg akn diturunkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.