Giler - Melakukan Hubungan Seks Semasa Himpunan Jalanan Berlangsung

 Alexandra Thomas dan Scott Jones adalah pasangan gila yang suka melakukan hal-hal aneh dalam bermesraan. Kali ini dia melakukan adegan cabul pada saat terjadi demonstrasi.

Penduduk di daerah tempat dia tinggal. Mereka terkesan sangat menikmati aksi gilanya tersebut. Apa tujuan dan maksud mereka mereka berdua hingga kini masih menjadi tanda tanya. tetapi kelakuan mereka berdua telah menyebabkan mereka menjadi terkenal..hehe kalau kat Malaysia terjadinya macam nie mesti media massa akan main isu ni selama 15 tahun..hehe





Sumber: http//tabekpuang.blogspot.com

Artikel Menarik Lainnya



5 comments:

Anonymous said...

hahahaha.. macam ni baru betul2 hukum hudud boleh dikenakan! tempat terbuka dan ada lebih dari 4 saksi!

Ikmal said...

Assalam, perghhhh gila siot org nie... kalaukat Malaysia mesti dah jadi isu yg paling hangat dah nie...

Anonymous said...

sebijik mcm perangai anjing... hebat..

Anonymous said...

hanya lelaki yang nafsu binantang saja yang akan buat sexs dengan wanita yang bukan bininya yang sah. Lalaki yang nafsu binatang ini banyak sekarang ini tak boleh dijangka. Biasanya lelaki macam binantang ini punca zina berleluasa sebab agama sudah dipijak di kaki. Biasanya jugak yang beragama akan jadi buta sebab sexs diutama

Anonymous said...

Mereka bukan lakukan seks yer... Mereka hanya bercium... Harap clear yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.