Kereta Baru Dato Lee Chong Wei?

Pergh, Chong Wei asyik tukar kereta jer..aku bila lagi, menyesal aku malas berlatih masa muda2 dulu..untuk pengetahuan aku lah yang ajar Chong Wei dulu..haha..

Sumber

Artikel Menarik Lainnya



6 comments:

amengs88 said...

fulamak... sama la ngan sya, kitorang dulu satu guru main badminton, tapi sayangnya masa tournament tu injured lak.. hahaha

Iam Yanty said...

Haha ayat xboleh blah!

Herma Julianny said...

amboi...
hahahaha!=p

www.QueAchmad.com said...

Ye dop mu, hehehhehhe. Ye dop deme Coach Dato Lee? hehehhehe, memey kakisembang :)

Kaki Sembang said...

nie kisah lama..panjang cetenya

Unknown said...

I pernah 3 Kali kalahkan chong Wei masa kat sekolah tingkatan 3 dulu... I pun wakil sekolah dgnya sampai tingkatan 5 lepas tu nasib dah berubah..... Sekarang bila I tengok dia cemburu juga.... Tapi.... Kadang2 manusia kena ada nasib pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.