Lagu Terbaru Man Khan - Anok Kampong

Pagi-pagi nie jom layan lagu terbaru Man Khan - Anok Kampung, nie lah keindahan Masyarakat Malaysia ada berbagai bahasa dan budaya dan keharmonian nie hendaklah kita kekalkan semoga Malaysia bertambah makmur.

Bagi ambelah Negeri Kelantan nie penuh dengan budaya dan sopan santun dan akhir-akhir nie ambe tengok banyak lagu-lagu rentak dikir barat diolah dengan muzik moden..Bagi ambe lah nak berhibur tidak salah tapi kena jaga tatasusila sebagai Orang Islam dan perkara yang diwajibkan seperti Sembahyang jangan tinggal InsyaAllah setiap perkara yang kita buat tu ada berkat.

Satu lagi setiap penyanyi hendaklah tidak mencampur adukkan lelaki dan perempuan dalam satu persembahan..Yelah berubah laa slow2..hehe 

Lagu nie sebelum album dia keluar ambe dah dengar  kebetulan ambe kenal laa sikit dengan Man Khan terutama Jali Bunga Tanjong, kadang-kadang selalu keluar minum dan sembang, almaklumlah ambekan kaki sembang..hehe.

Kepada sesiapa yang hendak jemput Man Khan dan Jali buat persembahan boleh laa PM ambe..hehe InsyaAllah ambe boleh sampaikan..

Lagu anak kampung nie diolah dalam dielek Kelantan menggunakan bahasa yang mudah difahami oleh semua golongan masyarakat..Jom layan...

Artikel Menarik Lainnya



5 comments:

pkrcabangtambun said...

sUARA tak sedaapp..

Herma Julianny said...

teringat lagu Jimmy Palikat, Anak Kampung tajuk lagunya..=)

www.QueAchmad.com said...

sedap molek lagu nih :P

Anonymous said...

Nok tanyo ado so lagi versi.. "Ambo anok kapong, ngaji tok gi langsong..." Lebik kure gitu lah.. Sapo penyanyi? Ado u tube Koh??

nur syuhada rashidi said...

x faham

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.