Tahniah Buat Negeri Kelantan - Jumpa Tentera Jangan Baling Mercun Nanti Tentera Baling Bom Naya2..

TAHNIAH buat Kelate... Tahniah buat ATM juge... Permainan yg sangat menarik malam tadi. Ambe rase perlawanan dalam piala Malaysia dalam musim ni ade macam2 ragam dari pemain bahkan dari para penyokong pasukan yg bertanding. Syabas buat  kepada kedua-dua pasukan yang telah berjaya menempatkan pasukan mereka ke final piala Malaysia dalam musim nie.

Dok kurang jugok kepada pengulas perlawanan kat TV1 tadi yang agak kelam kabut dalam mengulas perlawanan antara Kelantan  dan Selangor tadi. Tersilap sebut pemain dan tersilap sebut skor perlawanan pun ade. Rase mcm kelakor jer dengor gelagat pengulas mengulas perlawanan. Tapi ambe faham tugas sebagai pengulas perlawanan memang agak sukar tapi jgn jadikan ia sebagai suatu alasan untuk membuat kesilapan. Harap lepas2 ni  takde lagi berlaku perkara sebegitu.

Ni nok cerita pasal gelagat penyokong plok. Aduhh.. Bile la para penyokong kite nie nok jadi berdisiplin. ade yg balik botol ke padang dan perkara lazim yg  berlaku ade yg baling mercun. Tolong la beruboh awok2 kite weyhh... Lepas ni ambe nok tgk tak dok lagi baling2 mercun ngan baling2 botol@sampah bukan ape lepas ni nok lawan ATM plok. Silap2 puok deme baling mercun , geng2 ATM baling BOM ke puok2 deme kikikiki~~ kalu baling botol kene molek puok2 ATM lepor kereta Kebal plok hehe~

Ape2 pun ambe nok tgk perlawanan akhir nanti dapat dilangsungkan dengan baik tanpa kehadiran byk kad2 kuning dan juge layangan kad meroh..

Akhir kate  GOMO KLATE GOMO~~ TEMBOK ATM TEMBOK~~  =D



***di hatiku tetap PETEH TEGANU PETEH~!!***         

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Mira Maisara said...

oh kelantan menang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.