55,000.00 Mujahedeen Menunggu Ketibaan Tentera Darat Yahudi ( Mereka Cintakan Syahid )

55000 pejuang siap sedia hadapi serangan darat tenteraYahudi

Kemungkinan serangan Israel dalam beberapa jam akan datang, para pejuang Hamas dan Jihad Islam dilaporkan bersatu. Mereka mengadakan pertemuan langsung diketuai oleh Perdana Menteri Gaza Khaled Misyaal dan Ketua Perisikan Raafat Shehata.

...
Sebelumnya Hamas meminta Mesir untuk membuka sempadan Rafah untuk lalu-lintas perjalanan warga Gaza dan barangan.

Sementara itu, jurucakap Hamas Taher al-Nunu mengadakan sidang akhbar di kompleks kerajaan yang dibom Jumaat lalu. "Bangsa Arab berdiri dengan kami," katanya. "Orang-orang Palestin tidak sendirian menghadapi Israel."

Al-Nunu mencatat bahawa Hamas akan terus menjadi tuan rumah bagi para pegawai kanan Arab seperti Perdana Menteri Mesir dan Menteri Luar Negeri Tunisia di mana saja di Gaza dan bahawa Gaza akan muncul sebagai pemenang, dan Israel akan gagal memenuhi tujuannya.

Utusan Hamas di Lebanon Ali Barakeh mengatakan bahawa Hamas tidak bimbang tentang pasukan mereka ada. "Ada lebih dari 50.000 rakyat Palestin yang siap berjihad melawan segala serangan darat di Gaza. Gaza akan menjadi kuburan bagi penjajah. Selain tentera, ada 5,000 orang siap syahid menunggu tentera Israel.
Sumber: Media Briged Izzudeen Al Qassam.( Facebook)

P/S: Bangsa Yahudi nie adalah bangsa yang penakut, mereka cuba untuk membuli penduduk Gaza tetapi mereka silap penduduk Gaza tidak pernah gentar dengan  Tentera mereka , walau pun mereka di bekalkan senjata terhebat pada masa ini, tambahan pula kuasa Dunia menyokong mereka iaitu Amerika.

Bangsa Yahudi Zionist adalah bangsa yang membunuh para Nabi, mereka telah mengergaji nabi Zakaria sehingga terbelah dua. Mereka adalah musuh Allah, para Nabi dan Rasul dan orang beriman. Aku selalu mengikuti perkembangan di Gaza dan aku sangat mengagumi semangat Jihad mereka. Sesungguhnya mujahideen di sana  berlumba-lumba untuk berperang dengan Yahudi Zionist kerana mengejar syahid dan Ibu bapa mereka di sana berbangga-bangga dengan anak mereka yang Syahid.

Kita di Malaysia banyakkan lah berdoa, semoga Allah memakbulkan doa kita. Tiada apa yang kita harapkan di Malaysia kecuali kemenangan di pihak Islam. Kita buka mata Yahudi Zionist dan Amerika, umat Islam  bukan sentiasa boleh dibuli. Peperangan ini akan membibitkan perjuangan yang berterusan dan membuka balik semangat Jihad yang telah lama hilang di hati-hati umat  Islam seluruh dunia.

Kita dilalaikan dengan bentuk hiburan, sukan dan permainan sehingga lupa tugas kita sebagai Hamba Allah yang sejati. Semoga suasana yang berlaku sekarang ini dapat mengubah minda masyarakat Islam untuk berubah daripada berkiblat kan barat kepada melaksanakan Islam yang syumul.

Sebenarnya aku menulis ini pun  bukan menunjukkan aku yang terbaik, aku pun dalam proses untuk memperbetulkan diri sendiri..Moga2 Semangat  dah roh Jihad di sana tersemat di hati umat Islam Msia dan diri aku sendiri..

Berita terbaru Helicopter Apache telah berjaya ditembak Mujaheden di Utara Gaza..Takbirrr

Akhir kata Hancur hancur hancur Yahudi, tentera Muhammad Sudah Sampai..Assalamualaikum..

Artikel Menarik Lainnya



5 comments:

GeloraHatiMuda said...

gua kesal banyak duit kita dihantar ke sana untuk membeli senjata bagi membunuh saudara2 kita.umno bn bertanggunjawab kerana berdagang dengan mereka.. sekarang nak ubah pemakanan mcdonald duck(wakaka) memang susah.. anak2 gua kalau lintas situ kompom kene berenti.. rabak rm 80-100... 6 orang anak + gua dan mem dah jadi 8 orang... halau jer mcdonald tu dari malaysia tak boleh ke??? wakaka.. mcm bodo la pulak

GeloraHatiMuda said...

lg satu bro.. tolong paksa aweks2 yg ramai jadi follower lu tu .. follow blog gua pulak... dah 8 bulan gua berblog.. follower ciput jer.. wakaka. saja usik lu bro... selamat memperjuangkan hak kita rakyat Malaysia..

Kaki Sembang said...

Hehe..mana boleh paksa2 org follow bro..diorg yg baik hati follow gua..jom sama2 kita hentam Yahudi dan sekutu depa...

Anonymous said...

Org sibuk bdoa hapuskan yahudi, kt malaysia pas sibuk bdoa hancurkan sesama muslim..pas...pas..makin lama makin kesian aku tengok..

Anonymous said...

Doa kehancuran kpd mereka yg bersekongkol dan mempunyai hubungan/perniagaan dgn Yahudi mmg patut pun.....tak kiralah PAS atau BN atau PKR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Loading...

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.