Yahudi Yang Kejam Dan Zalim | Akhirnya Israel Zionist Laknatullah Minta Gencatan Senjata

Yahudi Yang Kejam Dan Zalim | Akhirnya Israel Zionist Laknatullah Minta Gencatan Senjata | REPUBLIKA.CO.ID, GAZA: Lima hari selepas serangan pertama rejim Israel ke Gaza, kumpulan-kumpulan pejuang Palestin menunjukkan perlawanan luar biasa dan mampu menjadikan kedudukan-kedudukan strategik Israel di bawah tanah, khususnya Tel Aviv, sebagai sasaran roket-roket mereka.


Keadaan ini memaksa pemimpin rejim Israel untuk mengupayakan terciptanya gencatan senjata tanpa syarat dengan Hamas, demikian dilaporkan oleh Qodsna Ahad (18/11).

Akhirnya Israel Minta Gencatan Senjata

Timbalan Perdana Menteri rejim Israel, Moshe Yaalon dalam wawancaranya dengan saluran 2 TV Israel mengatakan, "Demi mewujudkan kestabilan di wilayah penempatan Zionis, Israel bersetuju untuk gencatan senjata dengan Hamas yang dimediasi Mesir."

Walaupun begitu, dia menambah, "Israel mengajukan empat syarat untuk gencatan senjata.

Tembakan roket dari Gaza ke beberapa kedudukan penting Zionis harus dihentikan, unit-unit tentera Israel di sempadan Gaza tidak boleh diserang, operasi ketenteraan anti-Israel harus dihentikan dan Hamas harus menerima tanggungjawab berkaitan Jalur Gaza, serta mauver ketenteraan yang dilakukan kumpulan selain gerakan penentangan kepada Israel, ditentukan sendiri oleh rejim Israel.

Sumber: http://gigitankerengga.blogspot.com

P/S: Assalamualaikum hari ini merupakan hari ke lima serangan Yahudi Zionist Laknatullah di tanah suci Palestin yang kita sayangi. Mujahideen seperti mendapat tonik baru dalam menghadapi serangan bertubi-tubi daripada Yahudi Zionist.

Kesan daripada serangan Zionist melalui serangan udara dan laut menunjukkan kegagalan di pihak Zionist kerana sedikit sangat kematian di pihak Mujahedeen kerana kebanyakan yang menjadi mangsa akibat serangan adalah Orang tua, wanita dan kanak-kanak.


Akibat daripada perkara ini seluruh dunia telah melihat siapa sebenarnya Zionist dan sekutu kuatnya Amerika.

Mereka sebenarnya ingin membuat penghapusan etnik di Palestin. Apa yang menarik perhatian aku pada ketika ini ialah serangan Zionist menyebabkan penyatuan di kalangan Mujahedeen yang bertelagah di Palestin dan mereka bersatu dibantu oleh Mujahedeen di sekitar Asia Barat.
Melihat  penyatuan inilah, Zionist dapat menghidu  kekuatan Jihad telah kembali lantas mereka hendak mengishtiharkan gencatan senjata. Perkara ini sudah tentu mendapat nasihat daripada sekutu mereka Amerika.

Akibat serangan ini juga, Mesir telah membuka pintu sempadan Rafah seluas-luasnya untuk pelarian dan Mujahedeen seluruh dunia berjuang bersama di Gaza. Perkara ini membimbangkan Zionist, setelah pintu sempadan ini begitu lama ditutup semasa pemerintahan rejim Hosni Mubarak.

Kesan daripada serangan ini juga, Zionist telah mengalami kerugian berjuta dollar akibat boikot yang telah dilakukan diseluruh dunia, nah sapa kata yang boikot ini sia-sia.
Melihat daripada peristiwa ini, aku ingin kaitkan apa yang berlaku di Malaysia pertama aku lihat rakyat Malaysia ramai lagi yang tidak sensitif berkenaan penindasan yang berlaku di Gaza  

Banyak jugalah aku tengok kt facebook orang Islam yang berkata boikot hanya sia-sia, dangkal sungguh kenyataan kamu itu..Mohon Allah memberi petunjuk kepada kamu. Satu lagi perangai orang Yahudi Zionist apabila kuat mereka akan menindas dan menzalimi kamu..Tetapi apabila dia lemah dan rasa hendak mengalami kekalahan mereka akan mengadakan perdamaian dan gencatan senjata..

Jadi  berhati-hati dengan pendamaian dan perpaduan yang aku utarakan tadi..Di Malaysia Macam Mana?

Artikel Menarik Lainnya



7 comments:

Anonymous said...

Bayar APCO juga satu kerugian .

Anonymous said...

Alhamdulillah..Mesir telah membuka Rafah...InsyaAllah, akan ramai mujahideen seluruh dunia akan berjihad..Kita mulakan dgn 100% memboikot/menolak penyokong2 Yahudi samada syarikat2 mau pon kerajaan2..Tolak umNo kerana UPCO, berdagang minyak sawit dgn Yahudi, n pelbagai2 lagi hubungan dr zaman Tun Razak pembuka kilang arak, mahathir yg mempermain2kan Rasululullah, Abdullah Badawi yg buat statement izinkan org Islam murtad & sampai kini...

Cik Pensil said...

KFC MCD juga nak dicari ..

Mira Maisara said...

geram betol ngn israel nie.

Anonymous said...

Alhamdulillah!!!!
Allahuakbar!!!

Semoga hancur zionist ni di muka bumi...

sabree hussin said...

israel tak akan berhenti , dia akan kembali bila kita leka

Anonymous said...

Apa yg penting kuatkn penyatuan Islam kita, zahir, batin, dan sekalian umat... Boikot bukan jlnnya... Rasa nk mkn mcd, mkn je la... So what... Ada yg prihatin kata, kalo mcd tutop apa ank bangsa seagama kita nk cr keja... Ada juga golongan prihatin lain kata, byk keja lian bole cari... Ingin diutarakan di sini, anda nk carikn mereka kerja ker? Senang sgt ke nk cr keja skrg..? Ingatlah, biler dah byk sgt org islam nganggur, susah dpt keja, itu juga satu kejayaan lain yahudi rancang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Loading...

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.