Lakukan Seks dengan 919 Jantan dalam 1 Hari




Lisa Sparks (lahir Oktober 6, 1977) adalah seorang pelakon filem lucah Amerika. Sparks adalah pemegang rekod dunia untuk mengadakan hubungan seks dengan rakan-rakan yang paling ramai dalam satu hari. Dia mencapai ini rekod dunia gangbang dengan mempunyai hubungan dengan 919 lelaki pada 16 Oktober 2004 di Warsaw, Poland sebagai sebahagian daripada Kejohanan Gangbang Dunia dan Eroticon 2004.

Ni la rosaknya Amerika, dengan keadaan rakyatnya yang sudah kembali kepada jahiliah. Walaupun perkara ini dah lama berlalu. Namun kita masih tengok kesannya sehingga ke hari ini.

Dengan ekonomi yang tidak menentu di Amerika, kadar pengangguran yang berleluasa dan masalah sosial seperti ini sedang membarah mereka masih lagi bongkak dengan KEBODOHAN mereka.

Aku nak mengajak kita semua merenung di pagi yang hening ini, apakah kita di Malaysia memandang tinggi dengan kebodohan Amerika yang merasa mereka pandai ini. Apa tidaknya apabila ada di antara kita malah pemimpin negara yang berkiblatkan Amerika yang dikenali sebagai syaitan dunia yang bersekongkol dengan Israel ini.

Cukuplah dengan Gangnam Style, K-pop, Black Metal, Punk, Skin Head dan bermacam-macam lagi hedonisme yang meresapi ke dalam budaya kita pada hari ini. Budaya orang bodoh berlagak pandai dan kita yang pandai mengikut apa sahaja orang bodoh ini. 

Cukuplah untuk pesanan untuk aku dan kita semua di pagi yang mulia ini.


P/s:
Gangbang : Pelacur yang melakukan seks dengan beberapa orang jantan.

Artikel Menarik Lainnya



10 comments:

❤Kamsiah❤ said...

menziarah & mengfollow kat sini..:)
salam kenal tuan rumah

Thempty Yanty said...

Hu saiko~!

Anonymous said...

assalamualaikum

ternyata ISLAM agama yang terbaik. batasan-batasan dalam ajaran islam mengajar manusia untuk mengawal nafsu dengan baik bagi yang berlandaskan ajaran islam dan beriman dengan ajaranNYA. sebaliknya. yang namanya islam pada nama saja, nafsunya lebih teruk dari KAFIR LAKNAT.

Anonymous said...

nauzubillah, dasat sungguh amerika. perasaan malu dah xde. sebaliknya bangga dpt buat sex

Azlina bt. Azis said...

dengan bangga dia tersenyum yer
http://azlinaazis.blogspot.com/

Aswad Asae said...

ada benda yg patut dan tidak utk diikuti

Littleme ashikin said...

entry yg bagus!! like

fizafantagirO said...

semoga negara kita dilindungi dari arus kebodohan amerika ni .. dan semoga 'mereka2' yang masih leka dengan telunjuk kebodohan ni kembali ke JalanNya.

Anonymous said...

Ranainya... pelik jugak tak de penyakit kelamin ke dia ni, kebal nak mampus. Agaknya kt US ada ubat power elak penyakit kelamin kot.

Anonymous said...

Ini namanya bukan gangbang... Tp bukkakke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.