Mat Bangla - Berzina Dengan Isteri Orang

Hubungan intim seorang wanita berstatus isteri orang dengan seorang warga Bangladesh sejak enam bulan lalu hingga terlanjur ke bilir tidur berakhir selepas mereka dicekup penguat kuasa agama.

Dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi itu, wanita berusia 34 tahun dan teman lelakinya berusia 30 tahun itu hanya memakai tuala ketika penguat kuasa Jabatan Agama Islam (Jais) dan Pegawai Masjid Al-Azim Pandan Indah menyerbu bilik hotel berkenaan.

Teman lelakinya yang juga hanya bertuala cuba melarikan diri namun berjaya diberkas oleh penguatkuasa di situ.

Ketika ditanya, wanita berkenaan menafikan mereka melakukan sebarang maksiat dan memberikan alasan hanya singgah sebentar menumpang tidur kerana sudah lewat untuk pulang ke rumah.

Pegawai Masjid Al-Azim berkata, wanita yang bekerja sebagai pembantu kedai itu berkenalan dengan lelaki terbabit yang bekerja sebagai kontraktor mengubah suai di kedai milik majikan wanita berkenaan.

Pasangan terbabit kemudiannya dibawa ke balai Polis untuk diambil keterangan lanjut.

Sumber: Informasi.my

P/S: Nie la akibatnya terlalu sangat menonton cerita hindustan sampai Mat Bangla pun di sebatnya. Bangla kalau nak datang keje cnie, elok2 laaa nie nk jual karpet tapi ayat bini orang lak..Satu lagi perempuan tu apa hal, dah ada suami bangla pun nak jugak ke..|Dunia2

Artikel Menarik Lainnya



8 comments:

fizafantagirO said...

yg tak tahan xnak ngaku lagi tuh .. hishh dh bertuala dua2 cenggitu blh ckp xbuat apa2 ..pooodahhh ..

Cik PensiL said...

rasa tak hensem , kaya pun tak , baik ? baik apa ..

NAFSU . mungkin .

krole said...

adus~dunia2...dahlah isteri org bat camtu plak..dah la bat camtu ngan bangla plak~

Anonymous said...

kepala botak tuu tengok mangsa tangkap basah macam dengan nafsu jee..

mietawar said...

Lepas hukum, biar kena sebat kemudian deport balik ke Bangla baru padan muka.
Si Pompuan tu pulak di hukum kemudian cerai talak 3.

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Aduss..mat bangla pon layan..adeii

Anonymous said...

Dua kemungkinan sebab perkara bagini belaku pertama siisteri tidak cukup berasa nikmat kepuasan dari seorang suami keduanya mungkin desakkan hidup diibukota yang serba mencabar, dari itu dekatilah dengan orang-orang yang berilmu dalam bidang yang boleh memberi nasihat kepada kita, bagi mengelakkan diri kita dari terjebak dijurang yang merosakkan diri dan maruah seorang beragama islam amnya dan orang melayu khususnya.

Anonymous said...

penguatkuasa tu pandang perempuan tu semacam je.macam penuh rasa syahwat je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Loading...

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.