Pelajar Sekolah nie berpelukan Macam Suami Isteri Daa..

 , Budaya serta adab semakin hilang dalam diri remaja sekarang, tapi aku bersangka baik mungkin dah kahwin kot..hehe

Apa pandangan korang tentang gambar di atas, kalau kita lepak kt sekitar KL bersepah budak-budak sekolah berkelakuan macam nie. Kenapa ini terjadi korang jawablah sendiri.

Kalau aku bagi nasihatkan korang kata aku alim pulak..hehe.Dunia-dunia..

Artikel Menarik Lainnya



7 comments:

hasyimahshe said...

ambooi budak la ni.... aku takdak pon lagu ni aih...pas kahwin pon malu nak dok tayang kemesraan...apppaaadaaaa

Herma Julianny said...

bersangka baik jelah, dah nikah kot...
tp kalau mrk tu blm nikah lg, doa2kan la semoga mereka insaf...
kesian tgk.
ish..

Anonymous said...

Nak elak maksiat dan gejala buang anak berleluasa maka tindakan kekerasan perlu, jgn asyik bersangka baik saja..

Anonymous said...

Org tua tu, pakai baru sekolah ja...

adminbukusemasa.com@tz said...

ni la remaja sekarang..lepas ni,buang anak lagi

Anonymous said...

Budaya gini dah ada sejak lewat 80an kot....

SentiasaPanas said...

Tiada lagi rasa malu. Tanda-tanda akhir zaman, zina berleluasa di mana-mana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.