#Breaking News - Hujan Lebat Melanda Terengganu ( Gambar )

l
 Di Sekitar Gong Badak
h
Di Universiti Malaysia Terengganu
Di Kuala Besut, Ombak dah menghmpiri Kawasan rumah penduduk
                                              Ribut dan angin kuat melanda Chendering
Hujan dan ribut adalah perkara biasa di pantai timur di musim tengkujuh ini, ambe harap semua bertenang dalam menghadapi situasi ini. Kepada Ibu-bapa hendaklah mengawal anak-anak untuk mengelakkan tragedi. Kepada penghuni di kawasan rendah hendaklah bersiap sedia jangan asik tidur jer nanti mati dalam air lol..hehe




Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

fidel castro said...

yang peliknya sikit punya besar sungai kuala terengganu takkan tak ada sistem longkang yang bersesuaian..jangan lah sibuk buat jalan sana sini..longkang pun perlu di ambil kira.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.