Hidup ini indah kerana adanya org lain, saling menolong dan berkasih sayang

Hidup ini indah kerana adanya org lain, saling menolong dan berkasih sayang, ayat ini aku cedok kt FB AndiSilahhudin bagi akulah hidup ini akan rasa bahagia jika masyarakat ada ciri-ciri berkasih sayang. Sebenarnya  aku ucapkan ribuan terima kasih kepada teman-teman yang sudi menolong dari aku dilahirkan sehinggalah aku dah tua nie..hehe korang semua adalah terbaik, tiada apa yang dapat aku berikan. In Sya Allah setiap pertolongan dan kasih sayang itu mendapat ganjaran setimpal dari Ilahi. ( X de idea nak tulis lol )..haha

Jom layan lagu kasih sayang ( Syok woo )..hehe


Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Que Achmad said...

hidup ni akan jadi lebih indah kalu tambah sikit sifat menghargai satu sama lain selain daripada adanya orang lain, saling tolong menolong & berkasih sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.