Ustaz Azhar Idrus | Sambutan Tahun Baru 2013 Bersama Ustaz Azhar Idrus Di Himpit Program Maksiat


Ustaz Azhar Idrus | Sambutan Tahun Baru 2013 Bersama Ustaz Azhar Idrus Di Himpit Program Maksiat | Ustaz Azhar Idrus (UAI) di Program Sambutan Tahun Baru 2013, pada 31 Disember 2012, jam 8 malam, secara Islamik di Dataran Kemerdekaan Shah Alam, Selangor (sebelah Perpustakaan Shah Alam dan belakang Masjid Negeri Shah Alam sahaja).


 Di bawah naungan "Sayangi Selangor, Yakini BN" di taman tema I-City di Seksyen 7, pelbagai aktiviti menarik diadakan bermula 29 Disember (Sabtu) ini.


Dianjurkan oleh kumpulan Ambank, Konsert Ambang 2013 Putrajaya bakal menampilkan barisan artis yang menarik, antaranya Dato’ M. Nasir, Mizz Nina, Jamal Abdillah, Dato’ Hattan, Ramli Sarip, Hujan, kumpulan Wings, Stella Chung dan Magen.

P/S: 2012 meninggalkan kita dan 2013 bakal menjelma, berbagai cara Makhluk Manusia menyambut tahun baru, aku kira-kira di Lembah Kelang sahaja lebih kurang 20 Sambutan di jalankan. Aku ada listkan 3 tempat  sambutan tahun baru.

 Tepuk dada tanya selera bagi akulah mahkluk yang jahil ini eloklah kita mencari acara yang lebih ke arah keagaaman dan beramai-ramai membanjiri dataran Shah Alam bersama big boh kita Al-Fadhil Ustaz Azhar dan ramai lagi pendakwah yang hebat.

Sebelah Dataran Shah Alam ada satu lagi sambutan di I City Shah Alam program Sayangi Selangor yang dianjurkan lebih 100 NGO. Pelik betullah aku kenapa Selangor saja perlu disayangi negeri lain macam mana..Dah lah menumpang di Negeri Selangor tiba-tiba nak Sayangi Selangor plop. 

Geng2 muda yang membaca nie jangan la kite lupe yang hidup kite nie hanyalah sementara. Kalu hidup pun sekejap je. Allah nk tarik nyawa kite sekejap jer. Tibe2 kemalangan jalan raya, tibe2 mati sakit jantung... Masya-Allah.. hanya tuhan sahaja yang tau ajal maut kite.. semoga anda smua dapat ambik iktibar ape yg berlaku di sekeliling kite...

Aku sudah listkan antara acara yang dijalankan esok, korang boleh lah nilai mana yang betul dan salah dengan hati yang lapang. Satu lagi aku haraplah Cendiakawan seperti Hassan Ali n the geng buka mata siapa yang sesat dan siapa yang betul jalannya..Amcam..hehe.. 

SALAM PERPADUAN SALAM SATU MALAYSIA~ KIKIKI
TAKBIR~! ALLAHUAKBAR~! ALLAHUAKBAR~! ALLAHUAKBAR~!

Artikel Menarik Lainnya



8 comments:

afifudinsohaini said...

dah terang lagi bersuluh kot..

Syaz Blackrose said...

Rasanya lagi ramai yang pergi pesta dari pergi majlis agama.

Ustaz Azhar Idrus yang terbaek....

Anonymous said...

terpulanglah nak g mana2 pun..jgn duk p dgar ustaz azhar..tp perangai lagi teruk dari yg duk wat maksiat dahla. tak perlu la nk hukum org yg p icity tu jahat.yg p ceramah tu baik.ceramah agama takpa..jgn duk mlencong parti Pas taksub dahla..naik mluat dah dgan ceramah2 politik nii.

PBO™ said...

salam ukhwah. mohon tukar pautan. blog tuan dalam senarai blog power .. harap maklum. takbir

http://www.penburukonline.blogspot.com

Carlos Santiago said...

anon, kalau ko cakap mcm tu, sampai bila2 manusia akn terus semakin bangang.

> BANkami

Anonymous said...

aper2 pun Ambang 13 di dataran shah alam best..TAKBIR "ALLAHUAKBAR"..TAKBIR"ALLAHUAKBAR"...TAKBIR "ALLAHUAKBAR"...

syasya said...

setahu saya, kebanyakan intipati ceramah UAI ni bukan kpd politik kepartian..tetapi lebih kpd hukum-hakam agama..DAN bagi saya kebanyakan hujah-hujah agama disandarkan pd al-Quran dan hadis nabi..TETAPI..org UMNO ni dia cepat terasa dgn hujah UAI sbb apa yg UAI ckp memg kena kat btg hidung pemimpin mrk sendiri..

Yang kata kat atas td ' xsemestinya pegi ceramah org baik, dan yg pegi berseronok org x baik'...pernah tak sekolah dulu cikgu agama bgtau..kita jejak je majlis ilmu, yg didalamnya tiada lagha..malaikat mendoakan mereka? dan konfem yg pegi majlis berhibur, agak2 syaitan ke malaikat ada kat situ?

Kita ni manusia, yg Allah dah beri akal, guna sebaik-baiknya..

fredd said...

tepuk dada tanya iman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Loading...

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.