Ulama Syi'ah dan Pengikutnya Berdoa Untuk Tentera Amerika yang Tewas di Afganistan

Sejak lebih sedekad lalu, kita telah menyaksikan bagaimana peperangan demi peperangan berlaku di Afghanistan, Iraq dan kini di Syria. Jika diperhatikan secara rinci, dapat dilihat dalam setiap peperangan yang berlaku ini, kufar Syiah di Iran pimpinan Ahmadinejad telah membabitkan diri secara langsung membantu Amerika dan sekutunya menjatuhkan Afghanistan dan Iraq. Kerana itu, selepas jatuhnya kerajaan pimpinan Saddam Hussein, Amerika telah memastikan Syiah menjadi pemerintah Iraq yang baru.


Perang di Syria kian hari dirasakan semakin tegang. Ia adalah peperangan antara masyarakat Sunni dengan rejim Syiah pimpinan Bashar al-Assad.

Manakala di Syria pula, mereka menjadi tulang belakang membantu tentera Bashar membunuh rakyat Syria. Iran malah turut menghulurkan bantuan persenjataan dan perubatan untuk tentera Syria.

Di Lubnan pula, sokongan Iran ke atas Hezbullah pimpinan Hasan Nasrallah (yang dipuja oleh Faisal Tehrani) bukanlah rahsia lagi. Sokongan ke atas Hezbullah tidak lain adalah untuk menjatuhkan Ahli Sunnah Wal Jamaah di negara itu. Diketahui juga bahawa penganut Syiah di Lubnan  memberi sokongan padu kepada Bashar al-Assad.
Apakah yang sebenarnya sedang berlaku?

Pertama, Syiah sedang membunuh umat Islam yakni mereka yang berpegang kepada Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Kedua, Syiah sedang berusaha menguasai kesemua negara Islam di Asia Tengah.
 
Perlu diingat juga, kesemua yang berlaku di Afghanistan, Iraq dan Syria merupakan kerjasama antara Syiah dan Amerika. Amerika pula merupakan proxy Yahudi. Ini bermakna, tanpa kita sedari Syiah sendiri membantu Yahudi. Malah, ternyata, sepanjang sejarah, Syiah TIDAK PERNAH berperang dengan Yahudi.

Maka jelas pula bahawa perang mulut antara Syiah-Amerika-Israel hanyalah DRAMA/ LAKONAN belaka.

Sumber: suarajagat.wordpress.com

Artikel Menarik Lainnya



14 comments:

mr edz said...

juga yang membantu tentera amerika menceroboh iraq adalah dari syiah iran

Anonymous said...

syiah@umno. Perangai sama

Anonymous said...

Apa salahnya kalau askar tu org islam, bukan macam pas ,sesama islam pun doakan kehancuran..

Anonymous said...

Tentera Islam tidak membunuh orang Islam. Umno bunuh ulamak Memali suatu hari dahulu.

Anonymous said...

betul ke gambar ni?? sahih ker?? mana nak rujuk kebenaran tentang gambar ni??

Anonymous said...

Nyata jahilnya 23:53. Dah syiah tu musuh ahli sunnah... murtad maknanya keluar dari islam. nampak sgt ko ni syiah ameno malaysia... jahil

Anonymous said...

syiah=umno=syaitan=neraka

Anonymous said...

Gambar boleh 'menipu'. Cakap juga boleh menipu: Iraq memerangi Iran sekitar 1979 hingga 1989. Iraq dibantu oleh Amerika dan bbrpa negara Arab yg pro-Amerika.Iran bersendirian. Jadi,apabila Iraq diserang Amerika, Iran tentu tidak bantu Iraq. Qatar, Arab Saudi, Syria, Mesir dll langsung tidak membantah Amerika. Iran tidak bantu Amerikamenajajah Iraq. Mayat tentera amerika muslim.bendera negaranya. Apa salah?

Anonymous said...

tentera us tu seorang islam....tengok tepi dinding tu ....macam dinding mesjid....

Anonymous said...

Selagi tak diisytihar kafir, bila org Islam mati jadi fardhu kifayah sembahyangkan mayat dia, tak kiralah dia tu kerja kilang Carlsberg di Shah Alam, jalang, jual babi, askar Amerika.

Yg tu pun tak boleh nak rationalise?

Memang Syiah tak pernah berperang dgn Yahudi. Anak Hassan Nasrallah mati dibunuh tentera Israel tu berlakon je.

Anonymous said...

Anonymous at: 10 December 2012 09:41

Saya risau...cara anda bercakap mcm syiah............sunni xpernah membenci syiah..tapi syiah amat membenci dan berdendam dengan sunnah........cuba awk bt kajian tentang perkara ni...........Malaysia akan hancur kalau Umat Islam berpecah...akan terjadi kepada penyokong kerajaan skrang n penyokong pembangkang.........macam kat Syria.Sedarlah Syiah sama spt US...sama2 agenda Yahudi...jangan terlalu ekstrim....hingga sanggup mencerca Umat Islam lain hanya kerana perbezaan fahaman politik..Allah dan Nabi xsuruh kita buat macam tu....Buka mata luas2 n lapangkan dada .....ucaplah Astagfirullah kerana sudah lama kita tersesat dalam benar...Wallahuallam...

Anonymous said...

Anonymous 9 December 2012 23:24 said...

" syiah@umno. Perangai sama"

Saya tak berpihak kepada mana-mana fahaman politik kerana setau saya demokrasi juga banyak membantu ke arah kehancuran Islam...tapi saya hairan dengan Anon 9 Dec....sepatutnya awk fikir sapa yg ekstrim buat perhimpunan Bersih,porak-perandakan umat.........jangan dok label UMNO jer.......Pas di bawah pakatan pun sama jer..........talam dua muka....demi kuasa sanggup menyokong petualang agama n bangsa..uols yang tak sedar dipergunakan untuk agenda yang lebih besar.. Namun Allah Maha Mengetahui...............



Anonymous said...

org lain x tahu...macam mana hang boleh tahu ada agenda lebih besar pulak.....hang lebih dari manusia nie hahahahahaah.....kata org paku serpih brooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk

Anonymous said...

org lain x tahu...macam mana hang boleh tahu ada agenda lebih besar pulak.....hang lebih dari manusia nie hahahahahaah.....kata org paku serpih brooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.