Yahudi Yang Kejam Dan Zalim | Akhirnya Israel Zionist Laknatullah Minta Gencatan Senjata

Yahudi Yang Kejam Dan Zalim | Akhirnya Israel Zionist Laknatullah Minta Gencatan Senjata | REPUBLIKA.CO.ID, GAZA: Lima hari selepas serangan pertama rejim Israel ke Gaza, kumpulan-kumpulan pejuang Palestin menunjukkan perlawanan luar biasa dan mampu menjadikan kedudukan-kedudukan strategik Israel di bawah tanah, khususnya Tel Aviv, sebagai sasaran roket-roket mereka.


Keadaan ini memaksa pemimpin rejim Israel untuk mengupayakan terciptanya gencatan senjata tanpa syarat dengan Hamas, demikian dilaporkan oleh Qodsna Ahad (18/11).

Akhirnya Israel Minta Gencatan Senjata

Timbalan Perdana Menteri rejim Israel, Moshe Yaalon dalam wawancaranya dengan saluran 2 TV Israel mengatakan, "Demi mewujudkan kestabilan di wilayah penempatan Zionis, Israel bersetuju untuk gencatan senjata dengan Hamas yang dimediasi Mesir."

Walaupun begitu, dia menambah, "Israel mengajukan empat syarat untuk gencatan senjata.

Tembakan roket dari Gaza ke beberapa kedudukan penting Zionis harus dihentikan, unit-unit tentera Israel di sempadan Gaza tidak boleh diserang, operasi ketenteraan anti-Israel harus dihentikan dan Hamas harus menerima tanggungjawab berkaitan Jalur Gaza, serta mauver ketenteraan yang dilakukan kumpulan selain gerakan penentangan kepada Israel, ditentukan sendiri oleh rejim Israel.

Sumber: http://gigitankerengga.blogspot.com

P/S: Assalamualaikum hari ini merupakan hari ke lima serangan Yahudi Zionist Laknatullah di tanah suci Palestin yang kita sayangi. Mujahideen seperti mendapat tonik baru dalam menghadapi serangan bertubi-tubi daripada Yahudi Zionist.

Kesan daripada serangan Zionist melalui serangan udara dan laut menunjukkan kegagalan di pihak Zionist kerana sedikit sangat kematian di pihak Mujahedeen kerana kebanyakan yang menjadi mangsa akibat serangan adalah Orang tua, wanita dan kanak-kanak.


Akibat daripada perkara ini seluruh dunia telah melihat siapa sebenarnya Zionist dan sekutu kuatnya Amerika.

Mereka sebenarnya ingin membuat penghapusan etnik di Palestin. Apa yang menarik perhatian aku pada ketika ini ialah serangan Zionist menyebabkan penyatuan di kalangan Mujahedeen yang bertelagah di Palestin dan mereka bersatu dibantu oleh Mujahedeen di sekitar Asia Barat.
Melihat  penyatuan inilah, Zionist dapat menghidu  kekuatan Jihad telah kembali lantas mereka hendak mengishtiharkan gencatan senjata. Perkara ini sudah tentu mendapat nasihat daripada sekutu mereka Amerika.

Akibat serangan ini juga, Mesir telah membuka pintu sempadan Rafah seluas-luasnya untuk pelarian dan Mujahedeen seluruh dunia berjuang bersama di Gaza. Perkara ini membimbangkan Zionist, setelah pintu sempadan ini begitu lama ditutup semasa pemerintahan rejim Hosni Mubarak.

Kesan daripada serangan ini juga, Zionist telah mengalami kerugian berjuta dollar akibat boikot yang telah dilakukan diseluruh dunia, nah sapa kata yang boikot ini sia-sia.
Melihat daripada peristiwa ini, aku ingin kaitkan apa yang berlaku di Malaysia pertama aku lihat rakyat Malaysia ramai lagi yang tidak sensitif berkenaan penindasan yang berlaku di Gaza  

Banyak jugalah aku tengok kt facebook orang Islam yang berkata boikot hanya sia-sia, dangkal sungguh kenyataan kamu itu..Mohon Allah memberi petunjuk kepada kamu. Satu lagi perangai orang Yahudi Zionist apabila kuat mereka akan menindas dan menzalimi kamu..Tetapi apabila dia lemah dan rasa hendak mengalami kekalahan mereka akan mengadakan perdamaian dan gencatan senjata..

Jadi  berhati-hati dengan pendamaian dan perpaduan yang aku utarakan tadi..Di Malaysia Macam Mana?
Read More

55,000.00 Mujahedeen Menunggu Ketibaan Tentera Darat Yahudi ( Mereka Cintakan Syahid )

55000 pejuang siap sedia hadapi serangan darat tenteraYahudi

Kemungkinan serangan Israel dalam beberapa jam akan datang, para pejuang Hamas dan Jihad Islam dilaporkan bersatu. Mereka mengadakan pertemuan langsung diketuai oleh Perdana Menteri Gaza Khaled Misyaal dan Ketua Perisikan Raafat Shehata.

...
Sebelumnya Hamas meminta Mesir untuk membuka sempadan Rafah untuk lalu-lintas perjalanan warga Gaza dan barangan.

Sementara itu, jurucakap Hamas Taher al-Nunu mengadakan sidang akhbar di kompleks kerajaan yang dibom Jumaat lalu. "Bangsa Arab berdiri dengan kami," katanya. "Orang-orang Palestin tidak sendirian menghadapi Israel."

Al-Nunu mencatat bahawa Hamas akan terus menjadi tuan rumah bagi para pegawai kanan Arab seperti Perdana Menteri Mesir dan Menteri Luar Negeri Tunisia di mana saja di Gaza dan bahawa Gaza akan muncul sebagai pemenang, dan Israel akan gagal memenuhi tujuannya.

Utusan Hamas di Lebanon Ali Barakeh mengatakan bahawa Hamas tidak bimbang tentang pasukan mereka ada. "Ada lebih dari 50.000 rakyat Palestin yang siap berjihad melawan segala serangan darat di Gaza. Gaza akan menjadi kuburan bagi penjajah. Selain tentera, ada 5,000 orang siap syahid menunggu tentera Israel.
Sumber: Media Briged Izzudeen Al Qassam.( Facebook)

P/S: Bangsa Yahudi nie adalah bangsa yang penakut, mereka cuba untuk membuli penduduk Gaza tetapi mereka silap penduduk Gaza tidak pernah gentar dengan  Tentera mereka , walau pun mereka di bekalkan senjata terhebat pada masa ini, tambahan pula kuasa Dunia menyokong mereka iaitu Amerika.

Bangsa Yahudi Zionist adalah bangsa yang membunuh para Nabi, mereka telah mengergaji nabi Zakaria sehingga terbelah dua. Mereka adalah musuh Allah, para Nabi dan Rasul dan orang beriman. Aku selalu mengikuti perkembangan di Gaza dan aku sangat mengagumi semangat Jihad mereka. Sesungguhnya mujahideen di sana  berlumba-lumba untuk berperang dengan Yahudi Zionist kerana mengejar syahid dan Ibu bapa mereka di sana berbangga-bangga dengan anak mereka yang Syahid.

Kita di Malaysia banyakkan lah berdoa, semoga Allah memakbulkan doa kita. Tiada apa yang kita harapkan di Malaysia kecuali kemenangan di pihak Islam. Kita buka mata Yahudi Zionist dan Amerika, umat Islam  bukan sentiasa boleh dibuli. Peperangan ini akan membibitkan perjuangan yang berterusan dan membuka balik semangat Jihad yang telah lama hilang di hati-hati umat  Islam seluruh dunia.

Kita dilalaikan dengan bentuk hiburan, sukan dan permainan sehingga lupa tugas kita sebagai Hamba Allah yang sejati. Semoga suasana yang berlaku sekarang ini dapat mengubah minda masyarakat Islam untuk berubah daripada berkiblat kan barat kepada melaksanakan Islam yang syumul.

Sebenarnya aku menulis ini pun  bukan menunjukkan aku yang terbaik, aku pun dalam proses untuk memperbetulkan diri sendiri..Moga2 Semangat  dah roh Jihad di sana tersemat di hati umat Islam Msia dan diri aku sendiri..

Berita terbaru Helicopter Apache telah berjaya ditembak Mujaheden di Utara Gaza..Takbirrr

Akhir kata Hancur hancur hancur Yahudi, tentera Muhammad Sudah Sampai..Assalamualaikum..
Read More

Kisah Benar Lagi Nyata Di Timur Tengah | Rasulullah SAW Istihar Perang Di Gaza

Kisah Benar Lagi Nyata Di Timur Tengah | Rasulullah SAW Istihar Perang Di GazaAllahuakhbar! | Keajaiban di Peperangan Gaza

Ini kisah benar yang diceritakan oleh al-fadhil Ustaz Abdullah Zaik Abdul Rahma, Pengerusi Ekskutif Aman Palestin dan juga merangkap Presiden Ikatan Muslimin Malaysia yang telah pergi ke Gaza pada 20-31 Januari yang lalu.


Kisah Benar Lagi Nyata Di Timur Tengah

Berikut adalah beberapa kisah benar dan pengalaman beliau di Gaza :

  Peristiwa 1

Seorang Ketua Mujahid Gaza berkata pada Ustaz Zaik bahawa, ketika satu pertempuran, komander mujahidin menyuruh pejuang tidak menembak kereta kebal Yahudi yang memasuki kawasan mereka. Dengan berbekalkan baki 6 RPG, tiba-tiba senjata ini menembak ke arah kereta kebal tersebut dan memusnahkan ia. Komander itu menjerit agar tidak menembak dan para pejuang berkata mereka tidak melakukannya. Mereka berkata tiba-tiba senjata mereka berfungsi dan menembak sasaran. Setelah habis adegan aneh itu, para pejuang mendapati baki 6 RPG itu masih tidak digunakan! Dan siapakah yang menembak tentera laknatullah itu??? Allahu Akhbar!

Peristiwa 2

Temuramah bersama tentera Yahudi laknatullah oleh TV Israel yang cedera mengatakan bahawa mereka melihat pejuang Gaza kesemuanya berpakaian putih sedangakan uniform pejuang Hamas bewarna hijau! Siapakah yang berbaju putih itu???

Peristiwa 3

Tentera Yahudi yang buta setelah serangan berkata mereka tiba-tiba dibaling pasir ke mata mereka dan tidak tahu siapakah yang melakukannya.

Peristiwa 4

Peluru berpandu yang pertama di lancarkan oleh Israel ke Gaza mengenai sasarannya iaitu anggota tentera mereka sendiri! Ia berpatah balik! Allahu Akhbar!

Peristiwa 5

Pada permulaan perang, roket-roket Hamas yang hendak dilancarkan, tiba-tiba salah satu roket itu meluncur laju ke udara tanpa ada sesiapa yang mengaktifkan ia. Dan roket itu mengenai sasaran di Israel !

Peristiwa 6

Yang paling menakjubkan, seorang ulama Syria telah bermimpi bertemu dengan Rasulullah SAW dan kelihatan baginda sedang mengeluarkan pedang dari sarungnya. Ulama itu berkata, "Wahai Rasulullah, ke mana kamu mahu pergi?", lalu baginda menjawab, "Aku mahu berperang di Gaza !!!". MasyaAllah, Rasulullah sendiri mahu berperang di Gaza , di manakah kita?

Itulah serba sedikit dari kisah takjub yang sempat diceritakan oleh al-fadhil Ustaz Abdullah Zaik setelah berada lebih seminggu di Gaza atas misi kemanusiaan. Ia kisah benar yang perlu umat Islam ketahui.

Allahu Akbar!!!


Sumber: Facebook Jkkk Fan Club

P/S: Teruskan berdoa, tiada apa yang mereka harapkan dari kita di Malaysia kecuali Doa..Setiap kejadian mesti ada hikmah..
Yahudi dan sekutunya berusaha untuk menghalau dan membunuh Mujahideen di sana, mereka lupa Allah bersama mereka. 

Mereka menyangka dapat memadamkan cahaya Islam dengan mulut-mulut celaka mereka. Yahudi jangan kamu bermimpi di siang hari..Kamu bangsa yang dilaknat dan musuh Allah..... 
Read More
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Loading...

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.