Yahudi semakin sesat. Di negara Zionis itu ada sekolah yang bakal lahirkan lulusan dengan gelaran ‘nabi’.

Yahudi semakin sesat. Di negera Zionis itu ada sekolah yang bakal lahirkan lulusan dengan gelaran ‘nabi’.

Sekolah bernama ‘Cain and Abel School for Prophet’ itu mengenkan bayaran 200 shekel (sekira 53 dolar AS) bagi siapa saja yang berniat memiliki gelaran nabi. Untuk mendapatkan gelar Nabi, para pelajarnya hanya perlu mengikuti 40 kelas yang singkat.

Sekolah tersebut memberikan sijil kepada sesiapa yang lulus. Peraturan di sekolah itu juga tidak ketat.

Pelajar-pelajar di sekolah tersebut boleh masuk kelas hanya mengenakan t-shirt, menggunakan gadget semasa belajar, hingga ada yang memegang gitar masuk ke dalam kelas. Bahkan ada pelajar yang tidak segan keluar kelas untuk sekadar merokok.
 Di sekolah ini, para pelajar belajar tentang erti mimpi, klasifikasi malaikat, dan misteri roh kudus. Mereka belajar bagaimana membezakan perasaan batin seseorang dari perilaku luaran dan penampilan.

Satu-satunya guru sekolah itu Shmuel Hapartzy percaya, Messias telah datang dan usia penebusan sudah dekat. Ertinya, sekolah itu berperanan untuk menyambut nabi baru.

Peliknya, Hapartzy mengaku tidak menjamin pengajian di sekolah tersebut boleh membantu murid-muridnya boleh terus berinteraksi dengan Tuhan.

Hapartzy menjelaskan kurikulum yang digunakan di sekolah tersebut adalah mengikut sifat-sifat seorang nabi. Sehinggakan jika murid-muridnya sudah boleh menguasai kurikulum yang diajarkan, mereka boleh mendapatkan ijazah bergelar nabi.

“Di masa lalu ada nabi. Tetapi sekarang, di zaman moden, Ketuhanan ada pada semua orang. Kita hanya perlu membuka mata kita untuk itu,” kata Hapartzy, seperti dinukil dari AP.

Sekolah itu berada di sebuah pusat keagamaan di kawasan penempatan di selatan Tel Aviv. Pusat keagamaan itu dikenali tempat yang menampung moral jalanan berbanding mempelajari soal agama. Pusat keagamaan itu mendapat sumbangan dari bayaran yuran masuk para murid-murid sekolah nabi.

P/S: Yahudi Laknutllah adalah musuh Allah, Yahudi Zionist cuba mewujudkan Nabi-Nabi baru tujuannya adalah untuk menghina Nabi yang terdahulu..Perangai puak-puak Yahudi ini begitu zalim layakkah mereka bergelar manusia jauh sekali sebagai Nabi..

Aku menunggu ketibaan Imam Mahadi dan Nabi Isa untuk menghapuskan keturunan Yahudi Zionist dari muka bumi Allah ini..

Sumber: detikislam.blogspot.com

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

Kelana Cinta said...

Wadehel?Ternyata mereka2 ni bangang..

Panda Warrior said...

aik.. dorang dulu yang bunuh banyak nabi, sekarang ni dorang pulak yang nak cipta nabi?? pelik bin kelakar la dorang ni.

nak tunggu nabi baru?? ko tunggu je la situ.. sampai datang seruan untuk hapuskan Yahudi laknatullah dari muka bumi.

Anonymous said...

Sebenarnya kenyataan ini tidak benar... Ianya adalah sekolah agama yahudi dan graduannya bukan akn dpt gelaran nabi tetapi satu gelaran yg dipanggil Rabbi, ala2panggilan ustaz bg mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Loading...

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.