Video Panas Serangan Di Ibupejabat PKR Di Petaling Jaya | Politik Samseng Sedang Melanda Malaysia Sekarang!!!!

 Video Panas | Politik Samseng Sedang Melanda Malaysia Sekarang!!!! |
 Sejak akhir-akhir ini Politik samseng telah mula melanda negara kita, seolah-olah negara kita ini tiada undang-undang untuk menghalang perkara gila ini dari terus berlaku. Sistem pencegahan yang tidak adil, jika perbuatan dari pihak pembangkang cepatnya di ambil tindakan tetapi jika di pihak kerajaan tiada tindakan diambil.

Semakin hari aku tengok budaya menghasut telah disemat ke dalam dada orang melayu betapa jahatnya pembangkang terutama Anwar seolah-olah segala kejahatan di Malaysia ini adalah disebabkan oleh beliau, inilah terjadi apabila ada sifat bacul dan satu lagi isu Emosi adalah  Cina akan memerintah Malaysia jika diberi mandat. Permainan Emosi talah di canangkan berulang-ulang sehingga kaum Melayu yang buta maklumat akan marah dan terjadinya Politik Samseng seperti sekarang.

Kes Tian Chua, Fitnah terhadap Anwar Ibrahim di mainkan di media Massa Perdana saban hari. Adalah tidak adil apabila orang yang dituduh tidak diberikan hak untuk membuat pembelaaan, inikah ajaran yang diajar di dalam Islam.

Haish3........
Malunya aku, apabila di ajak berdebat berbagai helah diberikan..Di hantarnya pejuang ' Syahid ' mengganggu pejabat orang..Inikah akhlak pejuang Islam?
Makcik kalau marah pun janganlah angkat tinggi kain tu aurat...Ish3 semangatnya...Takbir

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Anonymous said...

NAMPAK MACAM ADA POLIS KAT SITU. TAPI AMBIL GAMBAR JA.....!!!
CUBA HAMPA PERHATIKAN BETUL2.

SAH LAH POLIS MELINDUNGI SAMSENG2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.