Bekas Suami Mintak Menyerahkan Tubuh Sebagai Balasan Seks Jika Hendak Nafkah Anak | Suami Gila

Bekas Suami Mintak Menyerahkan Tubuh Sebagai Balasan Seks Jika Hendak Nafkah Anak | Suami Gila |  - KUALA LUMPUR : Dia cuma mahu mendapatkan nafkah untuk menampung kehidupan dua anak yang masih kecil, namun permintaan itu dikenakan syarat gila oleh bekas suami yang rakus memintanya terlebih dulu menyerahkan tubuh sebagai balasan.

Bekas Suami Mintak “Habuan seks” Jika Hendak Nafkah Anak

Sedar dirinya terperangkap dosa zina, Elina, 39, pernah cuba menolak permintaan bekas suami, tapi akhirnya mengalah apabila lelaki durjana itu bertindak kasar dengan memecahkan pintu rumah dan mengugut mahu menyimbah asid ke wajahnya.

Tanpa sedikit rasa malu dan bersalah, bekas suami juga memaksa Elina menghalau dua anak lelaki mereka berusia satu dan empat tahun keluar rumah buat sementara waktu bagi membolehkan mereka melakukan hubungan seks sebelum wanita malang itu diberi ‘nafkah’ sekadar RM50.

Elina berkata, itulah penderitaan yang dilaluinya selama setahun lalu setiap kali ingin meminta wang saraan dua anak hasil perkahwinan dengan bekas suaminya sejak mereka bercerai penghujung 2010.

“Derita saya bukan sekadar hari ini, tapi bermula sejak dipaksa bekas suami menjadi isteri kedua secara senyap-senyap dengan alasan saya sudah banyak menghabiskan duitnya,” katanya. – Informasi Dot My

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

paripariputih said...

Hurm... klw dah tahu cenggitu... buat pe la jugak diceraikan bekas bini tu...?? tak paham sungguh =='

Carlos Santiago said...

gila punya suami... mati lagi baik.

p/s: bro, mohon update bankami.blogspot.com kpd bankami.net. Aku upgrade to domain sendiri. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.