Dua Remaja Perempuan Berusia 18 tahun Terpaksa Melalui ‘Ritual’ Pelik Termasuk Melakukan Hubungan Seks ‘Tiga Serangkai’ Dengan Bomoh

Janji ‘Tok Muda’, Hubungan Seks ‘Tiga Serangkai’ Untuk Pulih Dara | Dunia Akhir Zaman | - LEDANG : Akibat percayakan janji ‘Tok Muda’ yang mendakwa mampu mengembalikan selaput dara yang hilang akibat kerap melakukan hubungan kelamin, dua remaja perempuan berusia 18 tahun terpaksa melalui ‘ritual’ pelik termasuk melakukan hubungan seks ‘tiga serangkai’ dengan bomoh berkenaan.


Tok Muda yang berusia 19 tahun mendakwa boleh mengembalikan selaput dara melalui ilmu diperturunkan ibunya yang kononnya pakar sakit puan di sebuah hospital pakar swasta di Johor.
Dalam kejadian di sebuah pusat peranginan di sini, kira-kira jam 11 malam, 30 April lalu, kedua-dua mangsa pada mulanya enggan menuruti kehendak Tok Muda terbabit, namun apabila suspek mengugut mahu menyebarkan gambar bogel mereka, mereka terpaksa menuruti kehendaknya.

Sumber memberitahu, kedua-dua perempuan berkenaan yang mengikuti Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) berkenalan dengan lelaki terbabit menerusi seorang rakan lain sebelum berhubung melalui telefon selama empat bulan.

Katanya, pertemuan pertama mereka di Bandar Baru Uda, Johor Bahru dan ketika itu seorang daripada mangsa menceritakan masalahnya yang kehilangan dara ingin memulihkannya.
Katanya, lelaki terbabit memberitahu dia mempunyai kebolehan memulihkan selaput dara berdasarkan ilmu diperturunkan ibunya yang bertugas sebagai pakar sakit puan sebelum mereka bersetuju menyewa bilik di sebuah pusat peranginan di sini pada hari kejadian.

“Apabila tiba di situ, Tok Muda mendakwa kononnya dia tahu sama ada seseorang itu masih dara atau tidak dengan hanya melihat tahi lalat di punggung serta bentuk tubuh wanita dan meminta kedua-dua mangsa berbogel di dalam tandas.

“Mangsa menuruti arahan suspek dan ketika berbogel, gambar mereka dirakam lelaki terbabit,” katanya.

Menurutnya, selepas itu suspek memberitahu kedua-dua mangsa mereka tiada dara, namun mendakwa dia boleh mengembalikan selaput berkenaan dengan syarat perlu melalui ritual iaitu hubungan seks tiga serangkai dengannya.

Katanya, kedua-dua mangsa pada mulanya enggan mengikuti kehendak suspek, namun terpaksa akur selepas diugut gambar bogel mereka akan disebarkan jika berdegil.

Selesai dan puas melakukan upacara pelik itu, keesokannya lelaki terbabit meninggalkan mangsa di sebuah kedai dengan alasan terpaksa pulang segera kerana mendapat berita kematian ahli keluarganya.

“Alasan diberikan suspek diragui mangsa menyebabkan mereka pergi ke rumahnya di Johor Bahru sebelum mendapati ditipu. “Keluarga suspek mengakui tiada kematian berlaku menyebabkan kedua-dua mangsa membuat laporan polis pada hari sama,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ledang, Superintendan Harun Idris berkata, bertindak atas laporan mangsa, polis menahan suspek di sebuah rumah di Johor Bahru, Selasa lalu.

Katanya, soal siasat mendapati suspek bukan saja mengadakan hubungan seks, malah memperdayakan kedua-dua mangsa supaya menggadai seutas rantai dianggarkan bernilai RM900 bagi menanggung kos perjalanan dan penginapan di pusat peranginan berkenaan.

“Suspek kini direman seminggu sehingga Isnin ini dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol,” katanya ketika ditemui, semalam.

Dalam pada itu, beliau menasihatkan ibu bapa sentiasa mengawasi pergerakan anak perempuan bagi mengelak kejadian tidak diingini.

“Ini kerana perilaku, tindak-tanduk dan pergaulan sosial anak perlu sentiasa diperhatikan bagi memastikan mereka tidak terbabit pelbagai masalah dan gejala sosia,” katanya.

“Tindakan ini wajib dilakukan ibu bapa bagi memastikan pergaulan anak mereka mempunyai batas tertentu, sekali gus melahirkan generasi yang berguna,” katanya. – paapaada.blogspot

P/S: Alahai bangangnya, tapi seronok jugak jadi bomoh nie..hehe..Tapi lebih selamat kalau berniaga tempe, x laku boleh simpan dalam peti..hehe

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

paripariputih said...

hurmmm... tak de maknanya la nak kembalikan apa yg dah tak de tu... pas tu kena tipu lak... akai mana la letak drang ni

Mawardi Yunus said...

kah2 boleh kembalikn ke huhu

Anonymous said...

apa pasai pompuan betina skrang ni bangang xdak orang..? dh trlanjur tu kira xdak dara la selama lama nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sembang Makrifat

Powered by Blogger.