Polis Memburu Seorang Lelaki Yang Dirakam Mengadakan Hubungan Seks Dengan Basikal | Lelaki Gila Seks

Polis Memburu Seorang Lelaki Yang Dirakam Mengadakan Hubungan Seks Dengan Basikal | Lelaki Gila Seks |  Stockholm : Polis di Sweden melancarkan gerakan memburu seorang lelaki yang dirakam mengadakan hubungan seks dengan basikal.

Lelaki Kantoi Seks Dengan Basikal!

Lelaki itu dilihat melakukan perbuatan itu selepas pemilik basikal berkenaan memasang kamera litar tertutup di luar rumah untuk menangkap orang yang sering membocorkan tayar basikalnya.

Rakaman itu menunjukkan seorang lelaki berpakaian tutup kepala mencelapak di atas tayar belakang sambil memegang kertas.

Dia kemudian memancitkan tayar itu dan beronani ketika ia kempis.
Polis di bandar Osterlund melancarkan siasatan untuk menentukan sama ada perbuatan lelaki itu ada kaitan dengan beberapa kejadian jenayah di kawasan berkenaan pada 2007.

Ketika itu, seorang lelak yang berusia kira-kira 35 tahun ditangkap kerana memancitkan tayar 20 basikal sebelum beronani sambil mencelapak di atas basikal berkenaan.

Sementara itu, pemilik basikal Per Edstrom berkata, dia tidak mendendami lelaki berkenaan sebaliknya hanya mahu dia menghentikan perbuatannya itu.

“Saya tidak takut dengan dia. Hanya sakit hati kerana sentiasa terpaksa membetulkan tayar basikal saya,” kata Edstrom. – AP

P/S: Akhir Zaman nie, macam-macam perkara pelik dan ajaib berlaku..hehe..Ade ke buat seks dengan beskal..ajaib2 kalau aku cete kat org kampung aku, mesti diorang kate aku kencing..haha

Artikel Menarik Lainnya



2 comments:

Carlos Santiago said...

aku syak tgh mabuk ketum ni. tongku xamik port la ni pada anak buah.

paripariputih said...

ekekekek mengong la dia ni >..<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.