Undang -Undang Rimba | Pelajar Perempuan Di Kehendaki Kencing Berdiri Bagi Mengelakkan Pembaziran Air Di Universiti

Undang -Undang Rimba | Pelajar Perempuan Di Kehendaki Kencing Berdiri Bagi Mengelakkan Pembaziran Air | Di China Sebuah Universiti telah mengenakan undang undang baru dan pelik untuk mahasiswi mereka. 

Perempuan kencing berdiri

Perempuan kencing berdiri

Pelajar perempuan perlu kencing berdiri bagi mengatasi masalah pembaziran air di universiti tersebut Ini berikutan sebanyak 6,000 milimeter air telah digunakan oleh para pelajar dan kakitangan universiti tersebut,hanya unutk flush mereka terpaksa menggunakan 300 milimeter air.. 

Bila saya masuk dalam tandas berdiri itu, dekat dua tiga minit ‘mencuba’ tetapi masih tak boleh ‘keluar’. Rasanya kena berlatih banyak kali baru boleh menyesuaikan diri,” katanya pelajar di universiti sambil malu-malu.

Perempuan kencing berdiri

Kita orang Islam jangan duk terikut pulak budaya kuang ajar nie..hehe kalau lelaki kencing berdiri logik jugak, kalau dah perempuan teruk bebenor laa yeop..hehe..Akhlak sudah semakin hilang, akibatnya hilangnya perasaan malu. Kat negara luar air pun x cukup, syukurlah kita kat Malaysia, terutamanya rakyat Selangor dapat Air percuma..Apa pun Islam memang memandang buruk pembaziran, tapi janganlah sampai perempuan pun kencing berdiri..hehe 

Perempuan kencing berdiri

                                     Warna feminin menghiasi dinding 

Sumber: Paapaada

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

paripariputih said...

Hamboi.... sesuka hati dia jer suh org mompan kencing berdiri =..=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.