Ustaz Azhar Rupa-Rupaya Bekas Pengikut Al- Arqam ( Bukti Bergambar ) | Ustaz Azhar Idrus

Ustaz Azhar Rupa-Rupaya Bekas Pengikut Al- Arqam ( Bukti Bergambar ) | Wooow mesti terkejut dengan tajuk di ataskan, sebenarnya gambar bahawa Ustaz Azhar bekas pengikut Al- Arqanam telah di mainkan oleh musuh yang begitu busuk hatinya dalam bahasa ganu busuk "kohong". Aku tidaklah nak tuduh sapa-sapa dalam perbuatan keji ini, yang pasti mangkuk yang buatnya pasti akan ditanya di akhirat kelak..

gambar Ustaz Azhar dalam Al Arqam
Sebenarnya apa motif mangkuk-mangkuk nie buat aku pun x faham, sebagaimana x fahamnya aku pasai apa Rosmah Mansor tetap cantik walau pun sudah berusia. Perkara mengarut ini mungkin kerana Ustaz Azhar menyatakan sokongan terbukanya kepada parti lawan kot, aku pun dok laa terkejut beruk sangat pas nie kua lak video seks Ustaz Azhar Idrus dengan seorang pelacur Zimbabwe..haha

Sebagai pengakhiran kepada tulisan aku yang bangang ini, aku nak nasihatkan Ustaz Azhar Idrus x payah bagi Kuliyah lagi, ramai orang benci wooo..Jadi cadangan aku Ustaz Azhar Idrus jadi pemandu teksi tanpa permit tak pun jadi prebet sapu..hehe

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

Al-Azrul Zakuan said...

wakakakaka..asik kantoi je..kesian deorang :p

Carlos Santiago said...

macai ni xde kerja lain. asyik edit gmbr dan kantoi. mcm gampang.

Anonymous said...

kalau yer pun bekas al arqam bkn masalah jika tinggal mana2 yang salah..bukan setakat bekas al arqam,bekas kristian pun bukan masalah..yang jadi masalah adalah bekas umno yang tak reti2 nak mendampingi islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.