Akibat Menegur Anak Perempuan Beliau Berposing Seksi!!!, Aaron Aziz Mengamuk Dengan Peminat di Instagram

Akibat Menegur Anak Perempuan Beliau Berposing Seksi!!!, Aaron Aziz Mengamuk Dengan Peminat di Instagram | Jika sebelum ini selebriti seperti Nabila Huda, Nora Danish dan Datuk Siti Nurhaliza pernah dikritik serta dikecam teruk peminat di laman Instagram, kali ini tiba giliran pelakon yang menjadi kegilaan ramai wanita di luar sana, Aaron Aziz mendapat tempias yang sama. 
gambar-AaronAziz.jpg


Namun, tidak seperti selebriti yang lain, Aaron dilihat lebih senang membalas kritikan tersebut melalui Instagramnya dengan memaki hamun peminat yang mengutuk gambar anaknya yang dikongsikan menerusi laman sosial tersebut.

Menerusi gambar tersebut, peminat menegur cara duduk anak perempuannya yang dilihat seperti tidak sopan dan menyuruh aktor Singapura itu mengajar anaknya cara-cara duduk yang lebih tertib dan sopan. 
gambar-isu-kemarahan-Aaron Aziz-Diinstagram.jpg
Pelakon itu terus membidas kritikan tersebut dengan cara yang agak kasar malah sudah membuang komen-komen yang dilihat mengguris hati pelakon tersebut.

Aaron turut menyuruh mereka yang memberi komen tersebut supaya menyimpan nasihat bodoh mereka itu di dalam jamban.

Marah benar nampaknya abang Aaron kita ni. 
 Sumber:wowberita.org
tulisan-diinstagram-kemarahan- Aaron Aziz.jpg
Mungkin ini adalah caranya untuk melindungi anak-anak serta keluarganya daripada diperkatakan umum.

Artikel Menarik Lainnya



7 comments:

baby comel said...

pulak dah.......

Kisah Si Dairy said...

macam-macam....

thugluv894 said...

Bodo org melayu msia jugak.g duk puja manusia singapura tu bwat ape!!!!! Ko org bg dorg kaya-raya, pastu dorg naik lemak la.

Anonymous said...

setuju sgt dgn thugluv894...jiran i org singapore kawin dgn org malaysia, berlgk nk mampus! bdk2 haram lalu lalang dkt2 luar pgr rmh die!

Kaki Sembang said...

org singapore anggap kita mcm kita anggap indon dtg kt malaysia..kita terlampau baik bila datang tatang macam hero

Anonymous said...

Bukan sebagai saudara seagama kita wajib tegur perlakuan yang sopan ke? Dia nak maki hamun teruk camtu nape? Nanti anak dia meninggal biar dia sorang2 mandikan, kapankan, korekkan kubur dan kambus sendiri. Berlagak.

Anonymous said...

korang semua jeles...!!! busuk hati mcm bangkai.. mcm bagus je nak sound org..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.