Mat Bangla Melakukan Seks Oral Dan Mengajak Anaknya Menonton Video Lucah | Isu Warga Asing Berkahwin Dengan Wanita Tempatan

Mat Bangla Melakukan Seks Oral Dan Mengajak Anaknya Menonton Video Lucah | Isu Warga Asing Berkahwin Dengan Wanita Tempatan |  KUALA LUMPUR : Seorang warga Bangladesh yang menyewa sebuah bilik dalam sebuah rumah yang turut disewa seorang janda dan anak lelakinya berusia tujuh tahun sanggup membuat onar dengan mengajak anak mangsa menonton video lucah sebelum melakukan seks oral.

Mat Bangla Melakukan Seks Oral Dan Mengajak Anaknya Menonton Video Lucah | Isu Warga Asing Berkahwin Dengan Wanita Tempatan

Dalam kejadian di sebuah rumah teres di Jalan Brunei, di sini, kanak-kanak berkenaan diperlakukan sedemikian sejak beberapa bulan lalu sama ada ditinggalkan bersendirian di rumah ketika mangsa keluar bekerja mahupun ketika wanita itu berada di rumah

Menceritakan kembali kejadian itu, ibu mangsa yang mahu dikenali sebagai Mariam, 33, berkata dia menyewa rumah berkenaan sejak awal tahun lalu, manakala dua lelaki warga Bangladesh berkenaan menyewa sebuah bilik lain sejak hujung tahun lalu.

Menurutnya, dua lelaki itu sering mengajak anak lelakinya makan bersama dan kadang-kala akan mengajaknya lepak bersama mereka di dalam bilik.
“Saya tidak pernah sangsi dengan kelakuan mereka sehingga kelmarin apabila seorang daripada mereka dengan tiba-tiba mengajak anak saya masuk ke dalam biliknya.

“Akibat risau dengan keselamatan anak, saya bertindak membuka pintu bilik lelaki itu dan terkejut melihat anak sedang menonton video lucah pada telefon bimbit bersama lelaki berkenaan dan berang dengan tindakan itu, saya memarahinya sebelum menarik anak saya masuk ke dalam bilik kami,” katanya.

Beliau berkata, lelaki itu pula terus tidur dan berkelakuan seperti tidak melakukan apa-apa dan selepas disoal, anaknya mengaku sering diajak menonton video lucah bersama.

“Tidak cukup dengan itu, selepas terangsang menonton video lucah, lelaki itu akan memaksa anak saya untuk melakukan seks oral

“Apabila saya menyoal tindakannya itu, lelaki terbabit mengugut saya kembali dengan menyatakan mempunyai ramai kenalan yang bertugas sebagai polis malah tidak takut jika membuat laporan polis terhadapnya,” katanya.
Akibat risau dengan keselamatan mereka berdua, ibu mangsa bertindak membuat laporan di Balai Polis Jalan Dang Wangi.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zulkarnain Abdul Rahman ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan dan siasatan lanjut sedang dijalankan.
- Informasi Dot My
P/S: Isu Mat Bangla nie, kalau tengok dari entri waa yang lepas-lepas memang selalu waa paparkan. Bukan apa bagi waa laa perkara nie sudah barah dalam masyarakat, bukanlah waa nak tuduh semua Mat Bangla berperangai camnie, tapi yang terkena memang ramailaa. Pihak berwajib harus mengawal perkara ini dari terus berlaku, depa nie perangai memang suka bagi rasuah, tu depa berlagak besar kepala. Bila ditanya lu nie besar kepala kenapa, depa jawab sapa ada duit ini tempat depa pegang..Apa nak dikata..
Kalau kite tengok kat Nilai, bagi waa laa dah macam negara Bangladesh dan Pakistan, mereka nie bussinesman dan duit jangan cerita laa, perempuan melayu yang mata duitan memang jadi mangsa mereka nie laa. Kepada wanita-wanita Melayu berhati-hati dengan cinta Mat Bangla, lebih baik bercinta dengan Mat Jenin macam waa lagi bagus..hehe

Artikel Menarik Lainnya



1 comments:

Anonymous said...

Padan muka orang melayu!!!UMNO haramjadah bukannya serious utk menangani perkara ini....masyukkkk punya pasal, UMNO tak kisah dng kebanjiran warga asing!! Saya ada kawan..seorang Pegawai Imigresyen berpangkat juga yg memberitahu ada menteri UMNO haramjadah yg menyuruh berhenti operasi tangkap warga asing!!!Dasar penghianat dan petualang negara!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Makhluk Allah Bertandang

Search This Blog

Sembang Minggu ini ( Tersohor )

ENTRI TERBAIK

Google+ Followers

Kepada sesiapa yang ingin berurusan ataupun ingin menyumbang 'entri' untuk di'post'kan ke kakiSembang.com, sila email je Ambe di: admin@kakisembang.com

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.